
Emoció a mida real
Emoció a mida real
Una motocicleta petita amb la que podràs divertir-te a lo gran.
La CB125R oferix un rendiment concentrat en una silueta elegant, oferint una emocionant experiència als nous motociclistes. Com a membre de la família Neo Sports Cafè i germana petita de la impressionant CB1000R, aquesta moto presenta un que envoltuna un xassís tubular d'acer.
Amb un enfocament en el minimalisme, a mesura que et familiaritzis més amb la CB125R, veuràs que augmenta la teva confiança. Malgrat la seva mida compacta que facilita la seva maniobrabilitat, les seves característiques imponents la converteixen en la elecció perfecta per endinsar-se en el món real de la motociclisme.
Si ets preparat per donar el seguent pas, aquesta moto està feta per a tu.
Per gaudir del pur plaer de conducció, tens a la teva disposició una potencia màxima de 11 kW i un parell màxim de 11,6 Nm. La velocitat màxima augmenta fins als 120 km/h, amb una resposta precisa de l'accelerador en tota la gamma de revolucions gràcies a la injecció de carburant PGM-FI.
Es tracta d'una suspensió de primera classe i és la primera vegada que s'utilitza en una moto de 125 cc. Un amortidor de separació de pressió en un tub de la forquilla i un mecanisme de molla en l'altre ofereixen un alt rendiment d'amortiment a lhora que la fan més lleugera. Juntament amb l'ús d'un pistó de major grandària, el resultat és una major sensació, absorció de cops i control.
La Neo Sports Cafè destaca pel seu estil. A primeira vista veiem el característic far rodó, amb el seu bisell en tons metàl·lics, que inclou una llum de circulació diürna que millora la visibilitat de la resta dels usuaris de la carretera. Els indicadors també són LED.
La pantalla d'instruments LCD de funció completa, amb un gruix de només 23,5 mm i un pes de 230 g, mostra la velocitat, les revolucions del motor, el nivell de combustible i inclou un indicador de posició de marxa. Totes les llums d'advertència es mostren a la part superior.
El fre davanter és una pinça de dos pistons de muntatge radial i un disc flotant 296 mm, combinat amb una pinça posterior d'un sol pistó i un disc de 220 mm. Una unitat de mesura d'inèrcia (IMU) gestiona l'ABS de 2 canals per proporcionar un funcionament molt equilibrat de davant a darrera en totes les condicions de conducció.
Diámetro x carrera (mm) | 57,3mm x 48,4mm |
Sistema alimentación combustible | Sistema de inyección programada de gasolina (PGM-FI) |
Relación de compresión | 11.3:1 |
Cilindrada (cm³) | 124,9cc |
Tipo de motor | 4 tiempos, monocilíndrico, DOHC, 4 válvulas, refrigeración líquida |
Potencia máxima | 11kW (15 CV) @10.000rpm |
Par máximo | 11,6Nm / 8.000rpm |
Arranque | Eléctrico |
Emisiones de CO2 | 50g/km |
Capacidad de aceite | 1,5L |
Sistema frenado delantero | 1 disco de Ø 296mm sin buje con pinza Nissin de 4 pistones de accionamiento hidráulico y anclaje radial |
Sistema frenado trasero | 1 disco de Ø 220mm con pinza de 1 pistón de accionamiento hidráulico / ABS con IMU |
Suspensión delantera | Horquilla invertida USD Ø 41mm, 130mm de recorrido |
Suspensión trasera | Amortiguador Monoshock |
Neumático delantero | 110/70R17M/C 54H |
Neumático trasero | 150/60R17M/C 66H |
Rueda delantera | 17M/C x MT3.00 |
Rueda trasera | 17M/C x MT4.00 |
Capacidad de la batería (VAh) | YTZ6V 12V 5Ah MF |
Ángulo de lanzamiento | 24,2° |
Dimensiones (LxAnxAl) | 2015mm x 820mm x 1055mm |
Tipo de bastidor | Chasis tipo diamante con pivote interior |
Capacidad de combustible | 10,1L |
Consumo de gasolina | 45,5 km/L |
Distancia libre al suelo | 140mm |
Altura del asiento | 816mm |
Avance | 90,2mm |
Distancia entre ejes | 1345mm |
Peso en orden de marcha | 130kg |
Embrague | Multidisco en baño de aceite con muelles helicoidales |
Transmisión final | Cadena |
Caja de cambios | 6 velocidades |
Faro delantero | LED |
Panel de instrumentos | Pantalla LCD |
Piloto trasero | LED |
Seguridad | HISS |