
Emoció a mida real
Emoció a mida real
Una motocicleta petita amb la qual podràs divertir-te a lo gran.
La CB125R ofera un rendiment concentrat en una silueta elegant, brindant una emocionant experiència a nous motociclistes. Com a membre de la família Neo Esports Cafè i germana petita de la impresionant CB1000R, aquesta moto presenta un que envolta un xassís tubular d'acer.
Amb un enfocament en el minimalisme, a mesura que et familiaritzis més amb la CB125R, veuràs augmentar la teva confiança. Malgrat la seva mida compacta que facilita la seva maniobrabilitat, les seves característiques imponents la converteixen en la elecció perfecta per a endinsar-se en el món real del motociclisme.
Si estàs preparat per donar el seguent pas, aquesta moto està feta per a tu.
Per gaudir del pur plaer de conducció, tens a la teva disposició una potència màxima de 11 kW i un parell màxim de 11,6 Nm. La velocitat màxima augmenta fins als 120 km/h, amb una resposta precisa de l'accelerador a tota la gamma de revolucions gràcies a la injecció de combustible PGM-FI.
Es tracta d'una suspensió de primera classe i és la primera vegada que s'utilitza en una moto de 125 cc. Un amortidor de separació de pressió en un tub de la forquilla i un mecanisme de molla en l'altre ofereixen un alt rendiment d'amortiment al mateix temps que la fan més lleugera. Juntament amb l'ús d'un pistó de major mida, el resultat és una major sensació, absorció de cops i control.
La Neo Esports Cafè destaca pel seu estil. A primera vista veiem el característic far redó, amb el seu bisell en tons metàl·lics, que inclou una llum de circulació diürna que millora la visibilitat de la resta d'usuaris de la carretera. Els indicadors també són LED.
La pantalla d'instruments LCD de funció completa, amb un gruix de només 23,5 mm i un pes de 230 g, mostra la velocitat, les revolucions del motor, el nivell de combustible i inclou un indicador de posició de marxa. Totes les llums d'advertència es mostren en la part superior.
El fre davanter és una pinça de dos pistons de muntatge radial i un disc flotant 296 mm, combinat amb una pinça posterior d'un sol pistó i un disc de 220 mm. Una unitat de mesura d'inèrcia (IMU) gestiona l'ABS de 2 canals per proporcionar un funcionament molt equilibrat de davant a darrere en totes les condicions de conducció.
Diàmetre x cursa (mm) | 57,3mm x 48,4mm |
Sistema alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 11.3:1 |
Cilindrada (cm³) | 124,9cc |
Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric, DOHC, 4 vàlvules, refrigeració líquida |
Potència màxima | 11kW (15 CV) @10.000rpm |
Par màxim | 11,6Nm / 8.000rpm |
Arrencada | Elèctrica |
Emissions de CO₂ (g/km) | 50g/km |
Capacitat d'oli (Litres) | 1,5L |
Sistema frenat davanter | 1 disc de Ø 296mm sense buit amb pinça Nissin de 4 pistons d'accionament hidràulic i anclatge radial |
Sistema frenat posterior | 1 disc de Ø 220mm amb pinça d'1 pistó d'accionament hidràulic / ABS amb IMU |
Suspensió davantera | Forquilla invertida USD Ø 41mm, 130mm de recorregut |
Suspensió posterior | Amortidor Monossock |
Neumàtic davanter | 110/70R17M/C 54H |
Neumàtic posterior | 150/60R17M/C 66H |
Roda davantera | 17M/C x MT3.00 |
Roda posterior | 17M/C x MT4.00 |
Capacitat de la bateria (VAh) | YTZ6V 12V 5Ah MF |
Angle de tir | 24,2° |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 2015mm x 820mm x 1055mm |
Tipus de xassís | Xassís tipus diamant amb pivot interior |
Capacitat de combustible | 10,1L |
Consum de Gasolina | 45.5km/L |
Distància lliure al sòl (mm) | 140mm |
Alçada de l'assentament (mm) | 816mm |
90,2mm | |
Distància entre eixos (mm) | 1345mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 130kg |
Embrague | Multidisco en baño de aceite con muelles helicoidales |
Transmisión final | Cadena |
Caja de cambios | 6 velocidades |
Faro delantero | LED |
Panel de instrumentos | Pantalla LCD |
Piloto trasero | LED |
Seguridad | HISS |