
Nascuda per córrer. Cada segon compta.
Cada segon compta
CBR1000RR-R Fireblade SP: Per això correm. Sempre hem competit.
Experimenta un increment de potència en el rang mitjà gràcies a millores en la admissió i la culata, juntament amb ajustos en les relacions de canvi per aconseguir una extraordinària sortida de corba. Mantenim la potència màxima, millorant la resposta del control d'acceleració per cable de dos motors, fent que cada revolució compti i atorgant un control precís de l'accelerador a les teves mans.
La reducció de pes i la refinada rigidesa del xassís milloren la manejabilitat i la sensació d'agarre. Els renovats aletes del carenat asseguren la càrrega aerodinàmica amb menor esforç de direcció a altes velocitats. Sigui enfrontant corbes en carreteres sinuoses o assolint vèrtexs volta rere volta, la nova posició de conducció proporciona un control total.
Disenyada per a competir? No, nascuda per córrer.
Hem mantingut la impressionant potència màxima de 160 kW (215 CV) a 14.000 rpm del disseny de semileves de carrera curta, però ara es torna més forta, amb una potència en el rang mitjà molt més precisa en el moment en què es toca l'accelerador.
Una novetat en la producció en massa de Honda. Els dos acceleradors electrònics (TBW) ofereixen un control independent per a cada parell de cilindres, per a una resposta de l'accelerador molt més suau i un millor rendiment del fre motor.
HRC ha dissenyat nous alerons que mantenen la càrrega aerodinàmica i l'agarre frontal, però amb un 10% menys de moment de guiatge, la qual cosa ofereix agilitat de maneig a alta velocitat.
L'IMU proporciona control precís i en temps real del nou fre ABS de 3 nivells amb modes Race, Track i Standard. Un amortidor de direcció electrònic Honda (HESD) de 3 nivells garanteix l'estabilitat del xassís.
Optimitzada per a la Fireblade amb un equilibri de rigidesa cuidadosament dissenyat per augmentar la sensació i l'agarre posterior. El suport del motor posterior actua com a suport superior de l'amortidor per a una connexió més directa al pneumàtic posterior.
Hem augmentat el volum del silenciador 1L i hem reduït la sortida de soroll de rang mitjà. I el soroll de l'escapament ara està ajustat per augmentar linealment i evocadorament les rpm del motor. Sonar més que mai com una superbike mundial.
Diàmetre x carrera (mm) | 81mm x 48,5mm |
Sistema alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 13:1 |
Cilindrada (cm³) | 999,9cc |
Tipus de motor | 4 temps. 4 cilindres en línia, DOHC, refrigeració líquida |
Sistema d'encès | Electrònic, digital transistoritzat |
Potència màxima | 159,5kW (217CV) / 14.500rpm |
Par màxim | 113Nm / 12.500rpm |
Arrencada | Elèctrica |
Diàmetre papallona | 52 mm |
Emisions de CO₂ (g/km) | 148 |
Capacitat d'oli (litres) | 4 L |
Nivell de soroll (dB) | 77 dB |
Sistema frenado delantero | Disco Ø 330mm, pinza de anclaje radial BREMBO y 4 pistones |
Sistema frenado trasero | Disco Ø 220mm con Brembo, pinza de 2 pistones |
Suspensión delantera | Horquilla telescópica Öhlins NPX S-EC de 43mm con ajuste de precarga, compresión y extensión, 125mm de recorrido |
Suspensión trasera | Basculante Pro-Link con amortiguador Öhlins TTX36 S-EC, con ajuste de precarga y amortiguación en compresión y extensión, 143mm de recorrido |
Neumático delantero | PIRE: DIABLO SUPERCORSA SP (V3) / BS: RS11 |
Dimensiones neumático delantero | 120/70-ZR17 |
Neumático trasero | PIRE: DIABLO SUPERCORSA SP (V3) / BS: RS11 |
Dimensiones neumático trasero | 200/55-ZR17 |
Rueda delantera | 17 pulgadas x 3.5 |
Rueda trasera | 17 pulgadas x 6.0 |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V-2Ah HY85S Li-ion |
Angle de llançament | 24° |
Dimensions (LxAnxAl) | 2.100mm x 745mm x 1.140mm |
Tipus de bastidor | Tubo AL TWIN |
Capacitat de combustible | 16,1L |
Consum de gasolina | 6,57L/100km (WMTC mode) |
Distància lliure al terra | 115mm |
Alçada del seient | 830mm |
Avanç | 102mm |
Distància entre eixos | 1.455mm |
Pes en ordre de marxa | 201kg |
Far del davant | LED |
Embragatge | Embragatge hidràulic humit de discos múltiples |
Mode d'actuació de l'embragatge | Cable |
Transmissió final | Cadena |
Caixa de canvis | 6 velocitats |
Tipus de transmissió | Manual |
Faro delantero | LED |
Piloto trasero | LED |
Panel de instrumentos | TFT a todo color |
Conector 12V | Opcional (USB) |
Toma USB | Opcional |
Seguridad | Honda Smart Key |