CBR1000RR-R FIREBLADE SP

classe

Nascuda per córrer. Cada segon compta.

CBR1000RR-R FIREBLADE SP
Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

NAIXENT PER A CORRER

Cada segon compta

CBR1000RR-R Fireblade SP: Per això correm. Sempre hem competit.

Experimenta un increment de potència en el rang mitjà gràcies a millores en la admissió i la culata, juntament amb ajustos en les relacions de canvi per aconseguir una extraordinària sortida de corba. Mantenim la potència màxima, millorant la resposta del control d'acceleració per cable de dos motors, fent que cada revolució compti i atorgant un control precís de l'accelerador a les teves mans.

La reducció de pes i la refinada rigidesa del xassís milloren la manejabilitat i la sensació d'agarre. Els renovats aletes del carenat asseguren la càrrega aerodinàmica amb menor esforç de direcció a altes velocitats. Sigui enfrontant corbes en carreteres sinuoses o assolint vèrtexs volta rere volta, la nova posició de conducció proporciona un control total.

Disenyada per a competir? No, nascuda per córrer.


Sol·licitar informació o comprar

Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Motor de quatre cilindres en línia de 1000cc de la DOHC

Hem mantingut la impressionant potència màxima de 160 kW (215 CV) a 14.000 rpm del disseny de semileves de carrera curta, però ara es torna més forta, amb una potència en el rang mitjà molt més precisa en el moment en què es toca l'accelerador.

CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Control separat únic amb doble accelerador electrònic per cable

Una novetat en la producció en massa de Honda. Els dos acceleradors electrònics (TBW) ofereixen un control independent per a cada parell de cilindres, per a una resposta de l'accelerador molt més suau i un millor rendiment del fre motor.

CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Nous alers aerodinàmics

HRC ha dissenyat nous alerons que mantenen la càrrega aerodinàmica i l'agarre frontal, però amb un 10% menys de moment de guiatge, la qual cosa ofereix agilitat de maneig a alta velocitat.

CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Unitat de mesura inercial de 6 eixos

L'IMU proporciona control precís i en temps real del nou fre ABS de 3 nivells amb modes Race, Track i Standard. Un amortidor de direcció electrònic Honda (HESD) de 3 nivells garanteix l'estabilitat del xassís.

CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Basculant d'alumini derivat de la RC213V-S

Optimitzada per a la Fireblade amb un equilibri de rigidesa cuidadosament dissenyat per augmentar la sensació i l'agarre posterior. El suport del motor posterior actua com a suport superior de l'amortidor per a una connexió més directa al pneumàtic posterior.

CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Silenciador de titani Akrapovič

Hem augmentat el volum del silenciador 1L i hem reduït la sortida de soroll de rang mitjà. I el soroll de l'escapament ara està ajustat per augmentar linealment i evocadorament les rpm del motor. Sonar més que mai com una superbike mundial.

 

 

 


Diàmetre x carrera (mm) 81mm x 48,5mm
Sistema alimentació combustible Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI)
Relació de compressió 13:1
Cilindrada (cm³) 999,9cc
Tipus de motor 4 temps. 4 cilindres en línia, DOHC, refrigeració líquida
Sistema d'encès Electrònic, digital transistoritzat
Potència màxima 159,5kW (217CV) / 14.500rpm
Par màxim 113Nm / 12.500rpm
Arrencada Elèctrica
Diàmetre papallona 52 mm
Emisions de CO₂ (g/km) 148
Capacitat d'oli (litres) 4 L
Nivell de soroll (dB) 77 dB
Sistema frenado delantero Disco Ø 330mm, pinza de anclaje radial BREMBO y 4 pistones
Sistema frenado trasero Disco Ø 220mm con Brembo, pinza de 2 pistones
Suspensión delantera Horquilla telescópica Öhlins NPX S-EC de 43mm con ajuste de precarga, compresión y extensión, 125mm de recorrido
Suspensión trasera Basculante Pro-Link con amortiguador Öhlins TTX36 S-EC, con ajuste de precarga y amortiguación en compresión y extensión, 143mm de recorrido
Neumático delantero PIRE: DIABLO SUPERCORSA SP (V3) / BS: RS11
Dimensiones neumático delantero 120/70-ZR17
Neumático trasero PIRE: DIABLO SUPERCORSA SP (V3) / BS: RS11
Dimensiones neumático trasero 200/55-ZR17
Rueda delantera 17 pulgadas x 3.5
Rueda trasera 17 pulgadas x 6.0
Capacitat de la bateria (VAh) 12V-2Ah HY85S Li-ion
Angle de llançament 24°
Dimensions (LxAnxAl) 2.100mm x 745mm x 1.140mm
Tipus de bastidor Tubo AL TWIN
Capacitat de combustible 16,1L
Consum de gasolina 6,57L/100km (WMTC mode)
Distància lliure al terra 115mm
Alçada del seient 830mm
Avanç 102mm
Distància entre eixos 1.455mm
Pes en ordre de marxa 201kg
Far del davant LED
Embragatge Embragatge hidràulic humit de discos múltiples
Mode d'actuació de l'embragatge Cable
Transmissió final Cadena
Caixa de canvis 6 velocitats
Tipus de transmissió Manual
Faro delantero LED
Piloto trasero LED
Panel de instrumentos TFT a todo color
Conector 12V Opcional (USB)
Toma USB Opcional
Seguridad Honda Smart Key

Trieu el vostre color