
Rebel de principi a fi
Rebel de principi a fi
Gràcies al seu aspecte únic, així com el seu maneig senzill i àgil i la resposta divertida del motor, pilots d'arreu del món han gaudit i personalitzat la Rebel CMX500. Però ara volen més.
La CMX1100 Rebel és una motocicleta que ret homenatge als «bobbers» i la seva icònica silueta d'una altra època, però que està plena de detalls de disseny contemporani.
Dissenyada des de zero per aconseguir una conducció apassionant, amb un més que suficient potencial de motor i rendiment de conducció. El gran carenatge davanter i el parabrises ofereixen encara més protecció contra les inclemències i el vent, oferint comoditat a la ciutat o a la carretera.
Cada detall la fa diferent; experimenta la llibertat amb estil amb la nova CMX1100 Rebel, és hora de començar el teu proper viatge.
Tant si desitges conduir tranquil·lament com si necessites anar una mica més ràpid, aquest motor et ajudarà. Potència màxima de 64kW (87CV) i par màxim de 98 Nm, unes xifres res menyspreables que et faran feliç cada vegada que acceleris. Però, alguna cosa menys òbvia és que les dimensions compactes centralitzen la massa de forma perfecta, cosa que fa que el centre de gravetat sigui baix amb la màxima distància al terra.
Estàs al càrrec de la potència d'aquest motor; el mode STANDARD a baixa velocitat és tranquil, però a mesura que augmenten les revolucions, deslliga molt més potencial. El mode PLUJA transmet una baixa potència del motor i un escàs fre motor i es combina amb un elevat control d'elevació i el HSTC per oferir més seguretat o una conducció relaxada. El mode ESPORT ofereix una entrega de potència agressiva, amb un baix control de l'elevació de la roda davantera i una escassa intervenció en el HSTC. El mode USUARI permet una personalització completa.
Pots triar entre una transmissió manual de sis velocitats o una DCT única de sis velocitats, que ofereix canvis de marxa manuals (amb pales de canvi en el costat esquerre del manillar) o un rendiment suau i automàtic amb un règim de canvi que reflecteix la selecció de mode de conducció.
Pots conduir sol o portar un passatger, ja que la almohadilla del seient posterior es desmunta de forma ràpida i senzilla. Només vàlid per a determinats mercats. Sota del seient hi ha un pràctic compartiment d'emmagatzematge de 3 L, que compta amb un punt de càrrega USB tipus C.
L'espectacular far davanter de 175mm alberga quatre LEDs recolzats per quatre lents de gruix. Els petits intermitents de 55 mm tenen una aparença clàssica, mentre que el pilot posterior ovalat amb lents transparents li dóna un toc contemporani.
La forquilla davantera acabada en color negre, compta amb ampolles de suspensió de dues peces fabricades en alumini extruït i fosa, unides a unes barres de suspensió de 43mm amb una terminació fosca amb un lleuger matís blavós. Els amortidors dobles de molles amb ajust de precàrrega compten amb dipòsits separats per a una amortiguació uniforme.
La potència de frenada s'aconsegueix amb una pinça davantera de quatre pistons de muntatge radial que mossega un disc flotant de 330 m i una pinça posterior de pistó únic i un disc 256 mm. Tots dos compten amb sistema ABS. Les llandes d'alumini foses compten amb radis esportius en forma de "Y" i muntan pneumàtics gruixuts: de 180/65B-16 darrere i de 130/70B-18 davant.
Diàmetre x carrera (mm) | 92mm x 81,5mm |
Sistema alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 10,1 : 1 |
Cilindrada (cm³) | 1.084cc |
Tipus de motor | 4 temps, refrigeració líquida SOHC, 2 cilindres en línia, paral·lel de 8 vàlvules Uni-cam amb cigonyal a 270°. Homologació Euro5 |
Potència màxima | 64kW (87CV) @7.000rpm |
Par màxim | 98Nm @4.750rpm |
Arrencada | Elèctrica |
Emissions de CO₂ (g/km) | 114g/km |
Capacitat d'oli (Litres) | 4,8L |
Sistema frenatge davanter | Monodisc d'Ø 330mm d'accionament hidràulic, pinces d'ancoratge radial de 4 pistons |
Sistema frenatge posterior | Disc d'Ø 256mm d'accionament hidràulic, pinça de 1 pistó / ABS |
Suspensió davantera | Precàrrega ajustable per compressió de 43mm |
Suspensió posterior | Doble combinació amb precàrrega ajustable |
Dimensions pneumàtic davant | 130/70B18 M/C |
Dimensions pneumàtic posterior | 180/65B16 M/C |
Roda davantera | Llanda de fosa d'alumini, amb 5 radis |
Roda posterior | Llanda de fosa d'alumini, amb 5 radis |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V/11,2AH |
Angle de llançament | 28° |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 2.240mm x 853mm x 1.115mm |
Tipus de bastidor | Alumini de tipus diamant |
Capacitat de combustible | 13,6L |
Consum de gasolina (Litres) | 4,9L/100Km |
Distància lliure al terra (mm) | 120mm |
Alçada del seient (mm) | 700mm |
Avanç (mm) | 110mm |
Distància entre eixos (mm) | 1.520mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 223Kg |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli |
Transmissió final | Cadena |
Tipus de transmissió | Transmissió manual de 6 velocitats |
Far davanter | LED |
Panel d'instruments | Pantalla en negatiu offset LCD de 120mm |
Pilot posterior | LED |
Toma USB | Type C |
Control de creuer | Sí |
Seguretat | HISS |