CMX1100 REBEL

La nova Old School

Rebel de principi a fi

CMX1100 REBEL
Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

LA NOVA MODERNITAT DE LA OLD SCHOOL

Rebel de principi a fi

Gràcies al seu aspecte únic, així com el seu maneig senzill i àgil i la resposta divertida del motor, pilots d'arreu del món han gaudit i personalitzat la Rebel CMX500. Però ara volen més.

La CMX1100 Rebel és una motocicleta que ret homenatge als «bobbers» i la seva icònica silueta d'una altra època, però que està plena de detalls de disseny contemporani.

Dissenyada des de zero per aconseguir una conducció apassionant, amb un més que suficient potencial de motor i rendiment de conducció. El gran carenatge davanter i el parabrises ofereixen encara més protecció contra les inclemències i el vent, oferint comoditat a la ciutat o a la carretera.

Cada detall la fa diferent; experimenta la llibertat amb estil amb la nova CMX1100 Rebel, és hora de començar el teu proper viatge.


Sol·licitar informació o comprar

Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

CMX1100 REBEL

Motor de dos cilindres en paral·lel, 8 vàlvules i SOHC

Tant si desitges conduir tranquil·lament com si necessites anar una mica més ràpid, aquest motor et ajudarà. Potència màxima de 64kW (87CV) i par màxim de 98 Nm, unes xifres res menyspreables que et faran feliç cada vegada que acceleris. Però, alguna cosa menys òbvia és que les dimensions compactes centralitzen la massa de forma perfecta, cosa que fa que el centre de gravetat sigui baix amb la màxima distància al terra.

CMX1100 REBEL

4 modes de conducció, HSTC de 3 nivells i control d'elevació

Estàs al càrrec de la potència d'aquest motor; el mode STANDARD a baixa velocitat és tranquil, però a mesura que augmenten les revolucions, deslliga molt més potencial. El mode PLUJA transmet una baixa potència del motor i un escàs fre motor i es combina amb un elevat control d'elevació i el HSTC per oferir més seguretat o una conducció relaxada. El mode ESPORT ofereix una entrega de potència agressiva, amb un baix control de l'elevació de la roda davantera i una escassa intervenció en el HSTC. El mode USUARI permet una personalització completa.

CMX1100 REBEL

Caixa de canvis manual de sis velocitats o transmissió de doble embragatge (DCT)

Pots triar entre una transmissió manual de sis velocitats o una DCT única de sis velocitats, que ofereix canvis de marxa manuals (amb pales de canvi en el costat esquerre del manillar) o un rendiment suau i automàtic amb un règim de canvi que reflecteix la selecció de mode de conducció.

CMX1100 REBEL

Seient flexible i carregador USB tipus C

Pots conduir sol o portar un passatger, ja que la almohadilla del seient posterior es desmunta de forma ràpida i senzilla. Només vàlid per a determinats mercats. Sota del seient hi ha un pràctic compartiment d'emmagatzematge de 3 L, que compta amb un punt de càrrega USB tipus C.

CMX1100 REBEL

Il·luminació LED completa

L'espectacular far davanter de 175mm alberga quatre LEDs recolzats per quatre lents de gruix. Els petits intermitents de 55 mm tenen una aparença clàssica, mentre que el pilot posterior ovalat amb lents transparents li dóna un toc contemporani.

CMX1100 REBEL

Suspensió davantera i posterior de alta qualitat

La forquilla davantera acabada en color negre, compta amb ampolles de suspensió de dues peces fabricades en alumini extruït i fosa, unides a unes barres de suspensió de 43mm amb una terminació fosca amb un lleuger matís blavós. Els amortidors dobles de molles amb ajust de precàrrega compten amb dipòsits separats per a una amortiguació uniforme.

CMX1100 REBEL

Grans frens i pneumàtics

La potència de frenada s'aconsegueix amb una pinça davantera de quatre pistons de muntatge radial que mossega un disc flotant de 330 m i una pinça posterior de pistó únic i un disc 256 mm. Tots dos compten amb sistema ABS. Les llandes d'alumini foses compten amb radis esportius en forma de "Y" i muntan pneumàtics gruixuts: de 180/65B-16 darrere i de 130/70B-18 davant.


Diàmetre x carrera (mm) 92mm x 81,5mm
Sistema alimentació combustible Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI)
Relació de compressió 10,1 : 1
Cilindrada (cm³) 1.084cc
Tipus de motor 4 temps, refrigeració líquida SOHC, 2 cilindres en línia, paral·lel de 8 vàlvules Uni-cam amb cigonyal a 270°. Homologació Euro5
Potència màxima 64kW (87CV) @7.000rpm
Par màxim 98Nm @4.750rpm
Arrencada Elèctrica
Emissions de CO₂ (g/km) 114g/km
Capacitat d'oli (Litres) 4,8L
Sistema frenatge davanter Monodisc d'Ø 330mm d'accionament hidràulic, pinces d'ancoratge radial de 4 pistons
Sistema frenatge posterior Disc d'Ø 256mm d'accionament hidràulic, pinça de 1 pistó / ABS
Suspensió davantera Precàrrega ajustable per compressió de 43mm
Suspensió posterior Doble combinació amb precàrrega ajustable
Dimensions pneumàtic davant 130/70B18 M/C
Dimensions pneumàtic posterior 180/65B16 M/C
Roda davantera Llanda de fosa d'alumini, amb 5 radis
Roda posterior Llanda de fosa d'alumini, amb 5 radis
Capacitat de la bateria (VAh) 12V/11,2AH
Angle de llançament 28°
Dimensions (LxAnxAl) (mm) 2.240mm x 853mm x 1.115mm
Tipus de bastidor Alumini de tipus diamant
Capacitat de combustible 13,6L
Consum de gasolina (Litres) 4,9L/100Km
Distància lliure al terra (mm) 120mm
Alçada del seient (mm) 700mm
Avanç (mm) 110mm
Distància entre eixos (mm) 1.520mm
Pes en ordre de marxa (kg) 223Kg
Embragatge Multidisc en bany d'oli
Transmissió final Cadena
Tipus de transmissió Transmissió manual de 6 velocitats
Far davanter LED
Panel d'instruments Pantalla en negatiu offset LCD de 120mm
Pilot posterior LED
Toma USB Type C
Control de creuer
Seguretat HISS

Trieu el vostre color