
La companya de viatge perfecta
LA COMPANYA DE VIATGE PERFECTA
La Africa Twin segueix sent la moto Adventure increïblement àgil de sempre, amb un rendiment per dur al límit, però amb un par extra a baixes revolucions per donar empenta i més rendiment muscular. Una nova pantalla ajustable i components electrònics que fan que el viatge sigui més agradable i segur. Els pneumàtics sense càmera es reparen fàcilment.
A més, pots triar la teva Africa Twin amb DCT de sis velocitats, el que significa canvis sense estrès, suaus i automàtics cap amunt i cap avall, ideal per a trajectes de llarga distància. Personalitzable fins al màxim rendiment esportiu. Conduir fora de la carretera consisteix a trobar l'equilibri per empènyer, que és exactament el que fa el xassís de la teva pròxima Africa Twin.
De vegades, enmig de l'aventura, els petits detalls importen: les rodes davanteres de 21 polzades i les darreres de 18 polzades ara fan servir pneumàtics sense càmera, amb un disseny de radis revisat, per facilitar les reparacions a la carretera.
Una unitat de mesura inercial supervisa, en una fracció de segon, la Africa Twin en frenar, prendre corbes i accelerar, oferint una experiència de conducció premium sinònim de Africa Twin.
Compatible amb Apple CarPlay i Android Auto per a totes les funcions del telèfon intel·ligent, amb pantalla en color de 6,5 polzades totalment personalitzable.
Un 7 % més de par, gràcies als sistemes d'admissió i escapament afinats, equival a una acceleració amb capacitat de resposta, especialment a plena càrrega, la qual cosa produeix un so més ric.
Des de pistes de graveta fins a pujades difícils, la Africa Twin ho fa fàcil gràcies a una suspensió de llarg recorregut, un pes lleuger i una geometria de xassís perfeccionada.
L'altura i amplada de la pantalla es pot ajustar en 5 posicions per a una màxima visibilitat frontal o màxima protecció contra el vent: tu tries.
Diàmetre x carrera (mm) | 92,0 x 81,5 |
Sistema alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 10,5:1 |
Cilindrada (cm³) | 1084cc |
Tipus de motor | 4 temps, bicilíndric paral·lel amb cigonyal a 270°, Unicam, 8 vàlvules, refrigeració líquida |
Sistema d'encesa | Digital transistoritzat amb control computaritzat i avanç electrònic |
Potència màxima | 75,0kW (102CV) / 7.500rpm |
Par màxim | 112Nm / 5.500rpm |
Arrencada | Elèctrica |
Diàmetre papallona | 46mm |
Emissions de CO₂ (g/km) | 114g/km |
Capacitat d'oli | 5,2L |
Nivell de soroll | Lurban: 75.0dB, Lwot: 79,9dB |
Sistema de fre davanter | 2 discs ondulats flotants Ø 310 mm amb pinces de 4 pistons d'accionament hidràulic i ancoratge radial |
Sistema de fre posterior | 1 disc ondulat Ø 256 mm amb pinça de 2 pistons d'accionament hidràulic. 2 canals d'apagament de l'ABS posterior |
Suspensió davantera | Forquilla Showa invertida amb preajustos de càrrega i amortiment (compressió i rebot), 230 mm de recorregut |
Suspensió posterior | Basculant d'alumini fosa monobloc amb Pro-Link, amortidor de gas, regulador hidràulic de precàrrega i ajustament d'amortiment de rebot, recorregut de 220 mm |
Neumàtic davanter | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T / Metzeler KAROO STREET |
Dimensions pneumàtic davanter | 90/90-21M/C54H (Tubeless) |
Neumàtic posterior | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T / Metzeler KAROO STREET |
Dimensions pneumàtic posterior | 150/70-R18M/C70H (Tubeless) |
Roda davantera | 21M/C x MT2.15, llanta de radis amb cercle d'alumini |
Roda posterior | 18M/C x MT4.00, llanta de radis amb cercle d'alumini |
Sistema ABS | Sistema IMU de 2 canals per a selecció del mode ABS en carretera i en pista |
Capacitat de la bateria (VAh) | Bateria 12V-6Ah Li-ion |
Angle de llançament | 27,5º |
Dimensions (LxAxA) | 2.330mm x 960mm x 1.485mm |
Tipus de bastidor | Semi-doble bressol d'acer |
Capacitat de combustible | 18,8L |
Consum de gasolina | 4,87L/100km (20,5km/L) |
Distància lliure al terra | 250mm |
Alçada del seient | 850/870mm (opcional 825mm baix / 885mm alt) |
Avanç | 113mm |
Distància entre eixos | 1.575mm |
Pes en ordre de marxa | 242kg |
Embragatge | Multi disc en bany d'oli amb molles helicoidals |
Mode d'actuació de l'embragatge | Cable |
Transmissió final | Cadena segellada amb O-ring (Anell tòric) |
Caixa de canvis | 6 velocitats |
Tipus de transmissió | 6 velocitats, Dual Clutch Transmission (DCT) |
Quick Shifter | No |
Far davanter | LED |
Connector 12v | Opcional |
Quadre d'instruments | Quadre d'instruments LCD multifunció de 6,5 polzades |
Peó posterior | LED |
Llum diürna | Sí |
Llum de corba | No |
Connectivitat | Bluetooth Audio i Apple CarPlay/Android Auto (Per cable) |
Presa USB | Sí |
Cancel·lació automàtica d'intermitents | Sí |
Control de creuer | Sí |
Senyal de parada d'emergència | Sí |
Seguretat | Immobilitzador |