
La veritable aventura mai acaba
Tot un món per recórrer
El viatge et mou. Et canvia. Nous llocs. Persones. Experiències. Tota una vida de records. Cada viatge comença amb una sensació d'expectació del que vindrà i acaba amb un toc de nostàlgia, un desig innat de començar a planificar una altra vegada.
La nova Africa Twin Adventure Sports és quelcom especial. El control de par seleccionable Honda (HSTC) de 7 nivells, gestionat per IMU per a una intervenció suau, supervisa la tracció de les rodes posteriors i recull la tracció dins i fora de la carretera. Més par motor a mig règim per a una forta acceleració en avançar. Una alcada de seient inferior i la suspensió electrònica Showa-EERA™ treballen en conjunt per oferir una conducció impecable a la carretera. I, per aprofitar al màxim el dipòsit de combustible de 24,8 litres, un nou carenatge i pantalla ofereixen protecció contra el vent per a aquells llargs i agradables dies sobre el seient. Per això s'ha dissenyat aquesta moto.
Amb dues persones i càrrega, necessites par per avançar sense esforç. El motor ara té un 7% més de par en el rang mitjà, gràcies a una relació de compressió més alta i una admissió i escapat optimitzats.
Hem esculpit el nou carenat superior per canalitzar el flux d'aire al voltant de la part superior del cos, reduint la fatiga en viatges llargs. L'alcada de la pantalla s'ajusta en 5 alçades per a una protecció flexible contra el vent.
Quatre modes de conducció predeterminats cobreixen la majoria de les situacions, però pots personalitzar-la completament amb 2 modes d'usuari addicionals. L'opció DCT també compta amb G-Switch, per a una tracció Off-Road més directa.
La nova roda de menor diàmetre i el pneumàtic més ample 110/80-19 ofereixen major agafada i sensació en la part frontal, a més d'una millor maniobrabilitat en totes les velocitats.
La Unitat de Mesura Inercial (IMU) mesura en temps real les condicions exactes de conducció de la moto per a una gestió precisa del HSTC, el control de caballets i l'ABS en corbes, les llums en corbes i molt més.
Control de pantalla tàctil a tot color de 6,5 polzades d'una varietat de funcions que inclouen modes de conducció, amb Bluetooth, així com connectivitat de telèfon intel·ligent Apple CarPlay® i Android Auto® per a navegació, trucades i àudio.
Diàmetre x carrera (mm) | 92,0 x 81,5 |
Sistema alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 10,5:1 |
Cilindrada (cm³) | 1084cc |
Tipus de motor | 4 temps, bicilíndric paral·lel amb cigonyal a 270°, Unicam, 8 vàlvules, refrigeració líquida |
Sistema d'encesa | Digital transistoritzat amb control computaritzat i avançament electrònic |
Potència màxima | 75,0kW/5.500min |
Par màxim | 112Nm/5.500min |
Arrencada | Elèctrica |
Diàmetre papallona | 46mm |
Emissions de CO₂ (g/km) | 114g/km |
Capacitat d'oli | 4,8L |
Nivell de soroll | Soroll urbà: 75.0dB, Soroll en màxima acceleració: 80.5dB |
Sistema de frenat del davant | 2 discs ondulats flotants Ø 310 mm amb pinces de 4 pistons d'accionament hidràulic i ancoratge radial |
Sistema de frenat del darrere | 1 disc ondulat Ø 256 mm amb pinça de 2 pistons d'accionament hidràulic. 2 canals d'apagament de l'ABS posterior. |
Suspensió del davant | Forquilla telescòpica Showa invertida amb un tub interior de Ø 45 mm i suspensió elèctricament ajustable SHOWA (SHOWA EERA™) amb preajustos de càrrega i amortiment (compressió i rebot), 210 mm de recorregut. |
Suspensió del darrere | Forquilla telescòpica Showa invertida amb un tub interior de Ø 45 mm i suspensió elèctricament ajustable SHOWA (SHOWA EERA™) amb preajustos de càrrega i amortiment (compressió i rebot), 210 mm de recorregut. |
Pneumàtic del davant | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T / Metzeler KAROO STREET |
Dimensions pneumàtic del davant | 110/80-R19M/C59V |
Pneumàtic del darrere | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T / Metzeler KAROO STREET |
Dimensions pneumàtic del darrere | 150/70-R18M/C70H |
Roda del davant | 19M/C x MT2.50 Llanta de radis amb aro d'alumini |
Roda del darrere | 18M/C x MT4.00 Llanta de radis amb aro d'alumini |
Sistema ABS | Sistema IMU de 2 canals per a selecció del mode ABS a carretera i a pista |
Capacitat de la bateria (VAh) | Bateria 12V-6Ah Li-ion |
Angle de llançament | 27,5° |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 2.330mm x 960mm x 1.475mm |
Tipus de xassís | Semi-doble bressol d'acer |
Capacitat de combustible | 24,8L |
Consum de gasolina (Litres) | 4,87L/100km (20,5km/L) |
Distància lliure al terra (mm) | 220mm |
Alçada del seient (mm) | 835/855mm (opció seient baix 795mm) |
Avanç (mm) | 106mm |
Distància entre eixos (mm) | 1.570mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 243kg |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli amb molles helicoïdals, leva d'alumini i embragatge antirebot. |
Mode d'acció de l'embragatge | Cable |
Transmissió final | Cadena segellada amb O – ring (Anell tòric) |
Caixa de canvis | 6 velocitats |
Tipus de transmissió | Manual |
Quick Shifter | Accessoris opcional |
Far del davant | LED |
Connector 12v | Sí |
Quadre d'instruments | Quadre d'instruments LCD multifunció de 6,5 polzades |
Pilot darrere | LED |
Llum diürna | Sí |
Llum de corba | Sí |
Connectivitat | Bluetooth Àudio i Apple CarPlay/Android Auto (per cable) |
Presa USB | Sí |
Cancel·lació automàtica d'intermitents | Sí |
Control de creuer | Sí |
Senyal d'aturada d'emergència | Sí |
Seguretat | Immobilitzador |