
Acceleració de primera classe
ACELERACIÓ DE PRIMERA CLASSE
La competència mai cessa, i nosaltres ho celebrem. Per què hauríem de parar?
La nostra nova CRF250R és més lleugera i està equipada amb un xassís, braç oscil·lant i suspensió Showa renovats. I què hi ha del motor? Més potent que mai. Busques resultats? Aquesta és la moto que necessites en el teu equip.
Preparat per a una millora significativa? La CRF250R ara compta amb el mateix xassís desenvolupat per HRC que la CRF450R. Com a resultat, tenim un conjunt 3 kg més lleuger amb nova geometria de direcció, rigidesa lateral del xassís reduïda en un 20 % amb forquilles superior i inferior, i braç oscil·lant ajustat en consonància.
Siguis el primer a prendre la corba. I domina a partir d'allà. Perfeccionada per la competició.
El xassís de doble viguet d'alumini cònic ara compta amb uns tubs principals més estrets i un nou equilibri de rigidesa, amb un 20 % menys rigidesa lateral, per millorar tots els aspectes del rendiment d'entrada, recorregut i sortida de corbes. La cana superior i inferior i el braç oscil·lant estan ajustats per adaptar-se. La geometria de la direcció és més precisa, amb una major alcada de conducció i distància lliure al terra.
La forquilla davantera d'acer Showa de 49 mm, totalment ajustable, té una carrera extra de 5 mm i una nova vàlvula per millorar l'agarre davanter i la conducció per regalims. L'amortidor posterior Showa, també totalment ajustable, compta amb vàlvules noves i de major mida, així com un molla d'acer lleuger per a una resposta i amortiment més ràpides. En conseqüència, la relació Pro-Link també s'ha tornat a ajustar.
Voldràs treure tot el partit al nou xassís de la CRF250R. Per tant, a més de la increïble potència en la gamma alta del motor DOHC de 249,9 CC, li hem injectat un parell d'un 15 % extra entre les 6000 i les 10.000 rpm amb una caixa del filtre de l'aire més gran, un angle d'injecció més pronunciat, una culata redisenyada i un escape d'un sol silenciador. Els radiadors tenen la mateixa mida, però són un 6 % més eficients.
L'enginyeria d'alta qualitat forma part de l'ADN de la CRF. Per aconseguir una lubricació completa en condicions extremes, s'ha optimitzat la via de l'oli al voltant de la culata, juntament amb les molles dobles per a les vàlvules d'admissió i la corona de l'arbre de lleves muntats amb premsa per a una sincronització de les vàlvules més precisa a altes revolucions. Per suportar una sortida molt més forta, hem afegit un disc de l'embragatge addicional. A més, per a una conducció perfecta, s'han revisat i reforçat les 5 relacions de la caixa de canvis. El canvi també és més suau.
Les pistes MX són imprevisibles, així que facilita que el caràcter del motor s'adapti a la situació a la que et trobis. El mode 1 proporciona una entrega equilibrada de potència i parell, ideal per a la majoria de les condicions. El mode 2 suavitza la potència i el parell, per millorar la tracció a la roda posterior en terrenys relliscosos o amb fang, mentre que el mode 3 compta amb un impuls agressiu per fer front a la sorra profunda.
Desenvolupat amb la col·laboració directa dels pilots professionals de Honda, el Launch Control HRC compta amb 3 nivells de funcionament i atorga a la CRF250R avantatge des de la línia de sortida. El nivell 1 funciona a 8000 rpm i és adequat per a zones amb fang o per a conductors més inexperts. El nivell 2 és l'ajust bàsic per a condicions seques i funciona a 8500 rpm. El nivell 3 arrenca a 9500 rpm i està dissenyat per a conductors experts.
El seient és més curt, més lleuger i 10 mm més baix a la part posterior per obrir el moviment al voltant de la màquina. Les tapes laterals i les cobertes del radiador també són més primes i lleugeres, i se subjecten amb només quatre cargols a cada banda per facilitar i agilitzar l'accés. Un manillar Renthal Fatbar d'alumini de posició ajustable (839) és estàndard per a una sensació i un control totals.
Diàmetre x carrera (mm) | 79mm x 50,9mm |
Sistema alimentació combustible | Injecció de gasolina |
Relació de compressió | 13,9 : 1 |
Cilindrada (cm3) | 249,4cc |
Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric refrigeració líquida, DOHC |
Arrencada | Elèctrica |
Capacitat d'oli (Litres) | 1,35 litres |
Sistema frenat delanter | 1 disc lobulat Ø 260mm d'accionament hidràulic |
Sistema frenat Darrere | 1 disc lobulat Ø 240mm d'accionament hidràulic |
Suspensió davant | Forquilla Showa USD Ø 49mm. Molles helicoidals. |
Suspensió Darrere | Amortidor Showa amb Sistema Honda Pro-Link |
Pneumàtic davant | Dunlop MX32 |
Dimensions pneumàtic davant | 80/100-21 |
Dimensions pneumàtic Darrere | 100/90-19 |
Pneumàtic Darrere | Dunlop MX32 |
Roda davant | Alumini, radis |
Roda Darrere | Alumini, radis |
Angle de llançament | 27,32º |
Dimensions (L x Am x Al) | 2.177 x 827 x 1.265 mm |
Tipus de xassís | Doble tub d'alumini |
Capacitat de combustible | 6,3L |
Distància lliure al terra | 333mm |
Alçada del seient | 961mm |
Avanç | 115mm |
Distància entre eixos | 1.477mm |
Pes en ordre de marxa | 104kg |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli |
Transmissió final | Cadena |
Tipus de transmissió | Enganxat constant |