
Conducció més fàcil. I més ràpida.
Conducció més fàcil. I més ràpida.
La CRF250RX és la eina off-road que sempre has anhelat. Es tracta d'una campiona de alt rendiment dissenyada tant per circuits com per enduro, ja sigui per a aficionats o professionals. Ara incorpora el xassís lleuger de la CRF450RX i compta amb un major parell motor, tot això pensat per aprofitar al màxim les avantatges que ofereix una moto de 250 amb una manejabilitat i agilitat superiors.
Quan les circumstàncies es tornen realment desafiantes, tensas o massa tècniques, o quan les motocicletes de major mida es tornen complicades i esgoten la teva paciència, és quan aquesta moto brilla amb llum pròpia. El seu potent motor t'impulsa a seguir en moviment, mentre que el xassís troba el màxim adherència disponible.
Descobreix l'estabilitat tant a la roda davantera com a la posterior per superar qualsevol obstacle, recolzat per un motor que ofereix un rendiment sòlid a >tot tipus de terrenys.
Lleugera i resistents, les rodes DID davantera de 21 polzades i posterior de 18 polzades estan acabades en negre. El dipòsit de combustible de plàstic de 8 l amplia l’autonomia i, per mantenir-lo fora de perill, la cavallet d'alumini forjat es replega de manera perfecta. La CRF250RX també inclou ara proteccions per a les mans i els manillars.
La geometria de la direcció és més precisa, amb una major alçada de conducció i distància lliure al terra. El xassís de doble viga d'alumini cònic compta amb tubs principals més estrets i un 20 % menys de rigidesa lateral per elevar el rendiment a les corbes sense importar on estiguis muntant. La coroneta superior i inferior i el basculant estan ajustats per adaptar-se.
La suspensió Showa ofereix un amortiment més lleuger i uns índexs de suspensió més baixos que la CRF250R, mentre que l'amortidor posterior ara compta amb vàlvules més grans, un molla d'acer lleuger i una nova relació Pro-Link per a una resposta i amortiment més ràpides. La forquilla de suspensió d'acer davantera Showa de 49 mm té un moviment extra de 5 mm i, igual que l'amortidor, és completament ajustable.
L'ECU compta amb una nova distribució específica off road i els radiadors tenen el mateix mida, però són un 6 % més eficients. Una caixa del filtre de l'aire més gran, un angle d'injecció més pronunciat, una culata redisenyada i un escape d'un sol silenciador injecten un 15 % més de parell entre les 6.000 i les 10.000 rpm, la qual cosa s'afegeix a la increïble potència del motor DOHC.
Per aconseguir una lubricació homogènia en condicions extremes, s'ha optimitzat la via de l'oli al voltant de la culata, juntament amb els molles dobles per a les vàlvules d'admissió i la corona de l'arbre de lleves muntats amb premsa per a una sincronització de les vàlvules més precisa a altes revolucions. Per suportar una sortida molt més forta, hem afegit un disc d'embragatge addicional. A més, per a una conducció perfecta, hem revisat i reforçat les 5 relacions de la caixa de canvis. El canvi també és més suau.
El Lunch Control HRC té 3 nivells d'arrencada i proporciona a la CRF250RX una avantatge en la línia de sortida. L’EMSB et ofereix 3 opcions del caràcter del motor: el mode 1 ofereix una potència i una entrega de parell equilibrades; el mode 2 suavitza la potència i el parell motor per millorar la tracció a la roda posterior en terrenys relliscosos; d'altra banda, el mode 3 compta amb un envà agressiu per fer front a la sorra profunda.
Les tapes laterals i les cobertes del radiador també són més primes i lleugeres, i se subjecció amb només quatre cargols a cada costat per a facilitar i agilitzar l'accés. El seient és més curt i 10 mm més baix en la part posterior per a facilitar el moviment al voltant de la màquina. Un manillar Renthal Fatbar d'alumini de posició ajustable (839) és estàndard per a una sensació i un control total.
Diàmetre x Carrera (mm) | 79mm x 50,9mm |
Sistema d’alimentació combustible | Injecció de gasolina |
Relació de compressió | 13,9:1 |
Cilindrada (cm3) | 249,4cc |
Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric refrigeració líquida, DOHC |
Arrencada | Elèctrica |
Capacitat d’oli (Llitres) | 1,35L |
Sistema de frenada delanter | Disc lobulat de Ø 260mm d'accionament hidràulic |
Sistema de frenada posterior | Disc lobulat de Ø 240mm d'accionament hidràulic |
Suspensió davant | Forquilla Showa USD Ø 49mm. Molles helicoidals. |
Suspensió posterior | Amortidor Showa amb Sistema Honda Pro-Link |
Tipus de transmissió | Engranatge constant |
&Àngol de llançament | 27,15° |
Dimensions (LxAmxAl) | 2.176 x 839 x 1.281mm |
Tipus de bastidor | Doble tub d'alumini |
Capacitat de combustible | 8 litres |
Distància lliure al terra | 335mm |
Altura del seient | 964mm |
Avanç | 114mm |
Distància entre eixos | 1.477mm |
Pes en ordre de marxa | 108kg |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli |
Transmissió final | Cadena |
Ángulo de lanzamiento | 27,15° |
Dimensiones (LxAnxAl) | 2.176 x 839 x 1.281mm |
Tipo de bastidor | Doble tubo de aluminio |
Capacidad de combustible | 8 litros |
Distancia libre al suelo | 335mm |
Altura del asiento | 964mm |
Avance | 114mm |
Distancia entre ejes | 1.477mm |
Peso en orden de marcha | 108kg |
Embrague | Multidisco en baño de aceite |
Transmisión final | Cadena |
Tipo de transmisión | Engranaje constante |