CRF250RX

Preparat per a la dificultat

Conducció més fàcil. I més ràpida.

CRF250RX
Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

PREPARAT PER LES SITUACIONS MÉS DIFÍCILS

Conducció més fàcil. I més ràpida.

La CRF250RX és la eina off-road que sempre has anhelat. Es tracta d'una campiona de alt rendiment dissenyada tant per circuits com per enduro, ja sigui per a aficionats o professionals. Ara incorpora el xassís lleuger de la CRF450RX i compta amb un major parell motor, tot això pensat per aprofitar al màxim les avantatges que ofereix una moto de 250 amb una manejabilitat i agilitat superiors.

Quan les circumstàncies es tornen realment desafiantes, tensas o massa tècniques, o quan les motocicletes de major mida es tornen complicades i esgoten la teva paciència, és quan aquesta moto brilla amb llum pròpia. El seu potent motor t'impulsa a seguir en moviment, mentre que el xassís troba el màxim adherència disponible.

Descobreix l'estabilitat tant a la roda davantera com a la posterior per superar qualsevol obstacle, recolzat per un motor que ofereix un rendiment sòlid a >tot tipus de terrenys.


Sol·licitar informació o comprar

Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

CRF250RX

Equipament off road estàndard

Lleugera i resistents, les rodes DID davantera de 21 polzades i posterior de 18 polzades estan acabades en negre. El dipòsit de combustible de plàstic de 8 l amplia l’autonomia i, per mantenir-lo fora de perill, la cavallet d'alumini forjat es replega de manera perfecta. La CRF250RX també inclou ara proteccions per a les mans i els manillars.

CRF250RX

Xassís lleuger i elegant

La geometria de la direcció és més precisa, amb una major alçada de conducció i distància lliure al terra. El xassís de doble viga d'alumini cònic compta amb tubs principals més estrets i un 20 % menys de rigidesa lateral per elevar el rendiment a les corbes sense importar on estiguis muntant. La coroneta superior i inferior i el basculant estan ajustats per adaptar-se.

CRF250RX

Nova configuració de suspensió Showa

La suspensió Showa ofereix un amortiment més lleuger i uns índexs de suspensió més baixos que la CRF250R, mentre que l'amortidor posterior ara compta amb vàlvules més grans, un molla d'acer lleuger i una nova relació Pro-Link per a una resposta i amortiment més ràpides. La forquilla de suspensió d'acer davantera Showa de 49 mm té un moviment extra de 5 mm i, igual que l'amortidor, és completament ajustable.

CRF250RX

Un parell més potent just on el necessites

L'ECU compta amb una nova distribució específica off road i els radiadors tenen el mateix mida, però són un 6 % més eficients. Una caixa del filtre de l'aire més gran, un angle d'injecció més pronunciat, una culata redisenyada i un escape d'un sol silenciador injecten un 15 % més de parell entre les 6.000 i les 10.000 rpm, la qual cosa s'afegeix a la increïble potència del motor DOHC.

CRF250RX

Enginyeria de llarg recorregut

Per aconseguir una lubricació homogènia en condicions extremes, s'ha optimitzat la via de l'oli al voltant de la culata, juntament amb els molles dobles per a les vàlvules d'admissió i la corona de l'arbre de lleves muntats amb premsa per a una sincronització de les vàlvules més precisa a altes revolucions. Per suportar una sortida molt més forta, hem afegit un disc d'embragatge addicional. A més, per a una conducció perfecta, hem revisat i reforçat les 5 relacions de la caixa de canvis. El canvi també és més suau.

CRF250RX

Lunch Control HRC i botó de selecció de mode motor (EMSB)

El Lunch Control HRC té 3 nivells d'arrencada i proporciona a la CRF250RX una avantatge en la línia de sortida. L’EMSB et ofereix 3 opcions del caràcter del motor: el mode 1 ofereix una potència i una entrega de parell equilibrades; el mode 2 suavitza la potència i el parell motor per millorar la tracció a la roda posterior en terrenys relliscosos; d'altra banda, el mode 3 compta amb un envà agressiu per fer front a la sorra profunda.

CRF250RX

Panell d'aspects i manteniment fàcil

Les tapes laterals i les cobertes del radiador també són més primes i lleugeres, i se subjecció amb només quatre cargols a cada costat per a facilitar i agilitzar l'accés. El seient és més curt i 10 mm més baix en la part posterior per a facilitar el moviment al voltant de la màquina. Un manillar Renthal Fatbar d'alumini de posició ajustable (839) és estàndard per a una sensació i un control total.


Diàmetre x Carrera (mm) 79mm x 50,9mm
Sistema d’alimentació combustible Injecció de gasolina
Relació de compressió 13,9:1
Cilindrada (cm3) 249,4cc
Tipus de motor 4 temps, monocilíndric refrigeració líquida, DOHC
Arrencada Elèctrica
Capacitat d’oli (Llitres) 1,35L
Sistema de frenada delanter Disc lobulat de Ø 260mm d'accionament hidràulic
Sistema de frenada posterior Disc lobulat de Ø 240mm d'accionament hidràulic
Suspensió davant Forquilla Showa USD Ø 49mm. Molles helicoidals.
Suspensió posterior Amortidor Showa amb Sistema Honda Pro-Link
Tipus de transmissió Engranatge constant
&Àngol de llançament 27,15°
Dimensions (LxAmxAl) 2.176 x 839 x 1.281mm
Tipus de bastidor Doble tub d'alumini
Capacitat de combustible 8 litres
Distància lliure al terra 335mm
Altura del seient 964mm
Avanç 114mm
Distància entre eixos 1.477mm
Pes en ordre de marxa 108kg
Embragatge Multidisc en bany d'oli
Transmissió final Cadena
Ángulo de lanzamiento 27,15°
Dimensiones (LxAnxAl) 2.176 x 839 x 1.281mm
Tipo de bastidor Doble tubo de aluminio
Capacidad de combustible 8 litros
Distancia libre al suelo 335mm
Altura del asiento 964mm
Avance 114mm
Distancia entre ejes 1.477mm
Peso en orden de marcha 108kg
Embrague Multidisco en baño de aceite
Transmisión final Cadena
Tipo de transmisión Engranaje constante

Trieu el vostre color