
Allà on siguis
Allà on siguis
La revitalitzada CRF300L sorgeix amb un disseny renovat que inclou un bastidor més lleuger, una carrosseria estilitzada i un augment en la potència del motor. Tot i que les seves especificacions han experimentat millores notables, manté la versatilitat dual que la caracteritza.
Aquesta motocicleta no només destaca pel seu rendiment excepcional en terrenys off-road, amb proporcions estilitzades, resposta dinàmica, agilitat i suspensió suau, sinó que també es desenvolupa amb elegància en entorns urbans.
Detalls refinats com l'indicador de marxa en el quadre de comandament i el redisseny energètic dels fars aporten un toc elegant a aquesta motocicleta que no només és més lleugera i potent, sinó també més divertida que mai.
Experimenta la CRF300L i gaudeix d'una conducció versàtil i emocionant en qualsevol terreny. Vine a descobrir-la i vibra amb l'emoció!
Hem augmentat la capacitat cúbica, la qual cosa proporciona una potència màxima extra de 1,9 kW, a 20,1 kW i 4 Nm més de parell màxim, a 26,6 Nm, i l'entrega és nítida i instanània. A més, el motor compleix totalment la norma EURO5.
L'embragatge antirebot assistit facilita el canvi de marxes i controla el "rebot" de la roda posterior en les frenades brusques i en les reduccions de marxa ràpides, per proporcionar un control extra en la ciutat quan el trànsit és molt dens. A més, és fonamental per a la circulació camp a través.
Hem eliminat un total de 4 kg del bastidor gràcies a un nou disseny del bastidor i a un balancí cònic d'alumini lleuger. Un nou iug inferior d'alumini forjat també estalvia pes i millora la estabilitat. Per millorar la capacitat off-road, hi ha una distància total de 285 mm al terra.
Per a un control natural off-road necessites moure't amb llibertat. El nou disseny del dipòsit de combustible té una capacitat de 7,8 l, és més estret i redueix el pes. En combinació amb el seient remodelat, permet transferir fàcilment el pes cap endavant per aixecar l'agarre del pneumàtic del davant.
Les forquetes invertides Showa de 43 mm compten amb una constant de compressió dels muelles i una amortiguació calibrades tant per a la conducció de carretera com per a la conducció off-road. El monobloc posterior Showa monotub, amb cilindre de 40 mm de diàmetre, funciona a través de Pro-Link.
Per a una frenada sensible i potent, el disc flotant ondulat de 256 mm es subjecta amb una pinça de dos pistons. L'ABS de dos canals permet desconnectar la pinça posterior per a la conducció off-road.
La informació de fàcil lectura es mostra clarament i compta amb un velocímetre, comptador de revolucions, indicador de combustible i rellotge, i ara també un indicador de posició de marxa.
Diàmetre x carrera (mm) | 76mm x 63mm |
Sistema d'alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 10,7:1 |
Cilindrada (cm³) | 286cc |
Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric, refrigeració líquida, DOHC |
Potència màxima | 20,1kW (27,3 CV) @8.500rpm |
Parell màxim | 26,6Nm @6.500rpm |
Arrencada | Elèctrica |
Emissions de CO₂ (g/km) | 73g/km |
Capacitat d'oli | 1,8L |
Sistema de frenat delanter | 1 disc de Ø 256mm x 3,5mm d'accionament hidràulic, pinça de 2 pistons |
Sistema de frenat posterior | 1 disc de Ø220mm x 4,5mm d'accionament hidràulic, pinça d'un pistó |
Suspensió davantera | Forquilla invertida telescòpica Ø43mm |
Suspensió posterior | Ametller amb Sistema Honda Pro-Link |
Dimensions pneumàtic davanter | 80/100-21M/C 51P |
Dimensions pneumàtic posterior | 120/80-18M/C 62P |
Roda davant | Alumini, radis |
Roda posterior | Alumini, radis |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V-7AH |
Angle d'orientació | 27,5° |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 2.230mm x 820mm x 1.200mm |
Tipus de bastidor | Berqui semidoble d'acer |
Capacitat de combustible | 7,8L |
Consum de Gasolina (Litres) | 3,1L/100km |
Distància lliure al terra (mm) | 285mm |
Alçada del seient (mm) | 880mm |
Progrés (mm) | 109mm |
Distància entre eixos (mm) | 1.455mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 142kg |
Embragatge | Multi-disc en bany d'oli, embragatge anti-rebot |
Transmissió final | Cadena |
Tipus de transmissió | 6 velocitats |
Far davanter | Far |
Ordinador de a bord | LCD |
Llum posterior | Far |