
Dissenyada per als aficionats al trail
Dissenyada per als aficionats al trail
Més potència, menys pes i major comoditat, llesta per a nous horitzons. La CRF300 Rally és la companya de viatge perfecta, tant en un passeig per la ciutat com en un viatge al voltant del món.
Amb un estil extret directament de l'especificació de competició HRC CRF450 RALLY, afegeix capacitat i comoditat per als desplaçaments llargs al seu rendiment tot terreny gràcies al seu gran dipòsit de combustible i al parabrises i carèn cortavents.
Està dissenyada per oferir un autèntic sabor d'aventura als pilots que volen una moto fàcil de manejar.
La carretera t'espera. On et portarà?
Desenvolupada a partir de les mateixes peces utilitzades en la CRF450 RALLY (només de competició), el parabrises "flotant", juntament amb el carenatge superior/inferior i lateral, resguarda eficaçment al conductor i ofereix una excel·lent protecció contra les inclemències del temps.
Amb una major autonomia de més de 400 km, el dipòsit de combustible té una capacitat de 2,7 L a 12,8 L amb una reserva de 1,6 L. A diferència de la majoria de les motos de terra, el tapó de dipòsit pla porta frontisses per a un repostatge més còmode.
El doble fars LED del davant ofereixen una excel·lent visibilitat a carretera i Off-Road. Els indicadors també són LED.
El desplaçament extra proporciona un parell màxim de 26,6 Nm que ofereix una alta capacitat de resposta, amb una potència màxima de 20,1 kW. El motor també compta amb un embragatge antirebot assistit per controlar el "rebot" de la roda posterior durant la reducció ràpida de marxes i les frenades brusques.
Hem eliminat un total de 4 kg del xassís gràcies a un basculant cònic d'alumini lleuger i un xassís redisenyat. Al mateix temps, la distància al terra augmenta 5 mm, fins a 275 mm, mentre que les forquetes invertides Showa de 43 mm de llarg recorregut i l'amortiment posterior proporcionen una excel·lent reacció de la suspensió.
Per a una frenada potent en qualsevol superfície, la pinça del davant de dos pistons funciona amb un disc flotant ondulat de 296 mm. Per a la conducció Off-Road, hi ha una opció per desconnectar el control ABS de la pinça posterior.
Les elegants llandes d'alumini de 21 polzades davant i 18 polzades darrere de color negre Alumite porten pneumàtics amb dibuix de blocs de doble propòsit. Les dues rodes també admeten pneumàtics de tacs més específics per a l'ús Off-Road.
Diàmetre x carrera (mm) | 76mm x 63mm |
Sistema d'alimentació de combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 10.7 : 1 |
Cilindrada (cm³) | 286cc |
Tipus de motor | Monocilíndric, refrigeració líquida, DOHC |
Potència màxima | 20,1kW (27,3CV) @8500rpm |
Parell màxim | 26,6Nm @6500rpm |
Arrencada | Elèctric |
Emissions de CO2 (g/km) | 73 g/km |
Capacitat d'oli (Litres) | 1,8 L |
Sistema de frenatge del davant | 1 disc d'Ø 296mm x 3,5mm d'accionament hidràulic, pinça de 2 pistons |
Sistema de frenatge posterior | 1 disc d'Ø220mm x 4,5mm d'accionament hidràulic, pinça d'un pistó |
Suspensió del davant | Forquilla invertida telescòpica Ø43mm |
Suspensió posterior | Prolink |
Dimensions pneumàtic davant | 80/100-21M/C 51P |
Dimensions pneumàtic darrere | 120/80-18M/C 62P |
Roda del davant | Alumini, radis |
Roda darrere | Alumini, radis |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V - 7AH |
Angle de llançament | 27,5º |
Dimensions (LxAmxAl) (mm) | 2.230 x 920 x 1.415 mm |
Tipus de bastidor | Bastidor semidoble d'acer |
Capacitat de combustible | 12,8 L |
Consum de gasolina | 3,1 L/100 km |
Distància lliure al terra (mm) | 275 mm |
Alescada del seient (mm) | 890 mm |
Avanç (mm) | 109 mm |
Distància entre eixos (mm) | 1.455 mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 153 kg |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli, embragatge anti-rebot |
Transmissió final | Cadena |
Tipus de transmissió | 6 velocitats |
Far del davant | LED |
Quadre d'instruments | LCD |
Pilot darrere | Far |