Preparada per al que vulguis
PREPARADA PER AL QUE VULGUIS
La nova CRF450RX està dissenyada per a dominar qualsevol terreny amb la seva millorada sortida de par en baixes revolucions i un xassís inspirat en els pilots d'HRC. Equipada amb característiques específiques per a l'enduro, com un dipòsit de combustible més gran i una roda posterior de 18 polzades, aquesta moto és la eina definitiva per a tot terreny.
Els nous gràfics destaquen la contribució d'HRC, mentre que la carrosseria minimalista permet una màxima llibertat de moviment i un manteniment senzill. Amb un motor potent i una entrega suau, i un xassís que proporciona agar i control, la CRF450RX està llesta per a desafiar qualsevol obstacle, tot el dia, tots els dies.
Preparat per a assolir noves alçades amb la CRF450RX?
HRC també ha ajustat la "sensació" del xassís per oferir una resposta precisa a la part davantera i posterior, amb un agarre màxim i una estabilitat total, per a un control màxim en qualsevol terreny.
El control de par seleccionable de 3 nivells de Honda (HSTC) i el botó de selecció de mode de motor (EMSB) ofereixen la potència del motor i la conducció que desitges. HRC Launch Control domina la sortida.
El motor incorpora una fiabilitat sòlida, amb refrigeració i lubricació líquida d'un pistó de cinc forats, a més d'una bomba de baldeig de gran capacitat que utilitza tambors de 12 mm. A més, cridaràs l'atenció amb els nous gràfics i el logotip de HRC que celebren l'associació històrica entre les curses i el desenvolupament.
A els pilots d'HRC els donem el que demanen. I a tu també. Prova un par major a baixes revolucions: 10,7% a 5000 rpm, amb una entrega de potència més suau per conduir amb força a tot arreu.
La CRF450RX utilitza taxes d'amortiment noves i úniques, tant en la forquilla USD de 49 mm com en l'amortidor posterior, per oferir un rendiment i una tracció absoluts en tot tipus de terreny.
Un dipòsit de combustible més gran amplia l'autonomia. Les rodes DID de 21/18 polzades permeten l'ús de pneumàtics específics per a l'enduro; els protectors de mà protegeixen tant les mans com les manetes, mentre que el cavallet lateral està ahí si el necessites per estacionar.
| Diàmetre x carrera | 96,0mm x 62,1mm |
| Sistema d'alimentació combustible | CDI Injecció electrònica de gasolina |
| Relació de compressió | 13,5:1 |
| Cilindrada | 449,7cc |
| Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric, Unicam, refrigeració líquida |
| Arrencada | Elèctrica |
| Capacitat d'oli | 1,25L |
| Sistema frenat davanter | 1 disc lobulat Ø 260mm d'accionament hidràulic |
| Sistema frenat posterior | 1 disc lobulat Ø 240mm d'accionament hidràulic |
| Suspensió davantera | Forquilla Showa USD Ø 49mm |
| Suspensió posterior | Amortidor Showa amb Sistema Honda Pro-Link |
| Pneumàtic davanter | Dunlop Geomax AT81F |
| Dimensions pneumàtic davanter | 90/90-21M |
| Dimensions pneumàtic posterior | 120/90-18M |
| Pneumàtic posterior | Dunlop Geomax AT81 |
| Roda davantera | Alumini, radis |
| Roda posterior | Alumini, radis |
| Angle de llançament | 27,2° |
| Dimensions (LxAmxAl) (mm) | 2.174mm x 839mm x 1.280mm |
| Tipus de bastidor | Doble tub d'alumini |
| Capacitat de combustible | 8L |
| Distància lliure al terra | 334mm |
| Alçada del seient | 961mm |
| Avanç | 115mm |
| Distància entre eixos | 1.477mm |
| Pes en ordre de marxa | 113,6kg |
| Embragatge | Multidisc en bany d'oli |
| Transmissió final | Cadena |
| Tipus de transmissió | Enganxall constant, canvi manual de 5 velocitats |