
Control des del principi
CONTROL DES DEL PRINCIPI
Per a alguns afortunats, la descoberta arriba des de jove.
Senzill d'engegar, fàcil de manejar i sempre emocionant. La CRF50F és reconeguda com la minimoto ideal per a motociclistes novells arreu del món. Amb la seva forquilla invertida, motor de 49 cc, canvi senzill amb embragatge automàtic i seient baix, conduir la CRF50F és un joc de nens.
Resistent i robusta, amb un disseny imponent i nous gràfics cridaners, aquesta CRF encendrà la passió dels motociclistes més joves de la família amb el seu característic vermell Honda. Per als joves conductors, la confiança és clau des del primer dia. És per això que hem assegurat que la CRF50F sigui fàcil d'utilitzar.
Engegar-la és tan senzill com girar la clau i premer un botó. La seva cadena resistents de 420 és fiable i fàcil de mantenir, i els seus frens de tambor davanters i trasers proporcionen una parada segura en tot moment.
El seient inspirat en les curses és, amb els seus 110 mm, molt estret i l'altura del seient de només 548 mm dóna confiança als joves conductors. Les posicions d'estar i seure són fàcils d'experimentar per a un menor.
El fiable motor de quatre temps SOHC de 49 cc desenvolupa una potència suau i fàcil d'utilitzar. La potència de sortida es pot controlar mitjançant un limitador d'acceleració regulable. L'interruptor d'engegada amb clau evita l'ús sense autorització.
La transmissió de 3 velocitats de canvis suaus amb embragatge automàtic ofereix un control senzill i engegada fàcil.
El manillar estil motocròs compta amb un protector de barra acolxad, agafadors d'escuma i manetes de petit tamany que ajuden al control amb mans petites. Els rebedores plegables amb llistons ofereixen una base segura fins i tot amb fang.
Les rodes de 28 radis i 10" de diàmetre amb embuts d'alumini colat tenen un aspecte genial, ofereixen una excel·lent maniobrabilitat i proporcionen una qualitat de marxa suau.
La suspensió resistents en la part frontal i posterior proporciona els elements bàsics per a l'aprenentatge primerenc i el desenvolupament de les habilitats de gir dels joves. La forquilla de motocròs invertida dóna a la moto un aspecte robust. Pot ser petita, però d'alta estatura. Amb un pes en buit de només 50 kg, és fàcil de manejar per als joves.
Diàmetre x carrera (mm) | 39mm x 41.4mm |
Sistema alimentació combustible | Carburador amb vàlvula Ø 11mm |
Relació de compressió | 10:1 |
Cilindrada (cm3) | 49cc |
Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric refrigeració líquida, DOHC |
Sistema d'engegada | CDI. Encesa per descàrrega de condensador |
Arrencada | Pedal d'arrencada a puntell |
Sistema frenatge davanter | Tambor de fre davanter de 80mm |
Sistema frenatge posterior | Tambor de fre posterior de 80mm |
Suspensió davant | Forquilla telescòpica invertida de 21,7mm, recorregut de 87mm |
Suspensió posterior | Mono-amortidor amb basculant tipus cantilever, recorregut de 70mm |
Dimensions pneumàtic davanter | 2.50 10 (33) |
Dimensions pneumàtic posterior | 2.50 10 (33) |
Roda davant | Llanta d'acer/radis de filferro |
Roda posterior | Llanta d'acer/radis de filferro |
Angle de llançament | 25º |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 1,302 x 581 x 774mm |
Tipus de xassís | Xassís d'espina central en tub d'acer |
Capacitat de combustible | 2,6L (incloent reserva) |
Distància lliure al terra (mm) | 146mm |
Alçada del seient (mm) | 548mm |
Avançament (mm) | 32mm |
Distància entre eixos (mm) | 911mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 50kg |
Transmissió final | Cadena de rodets |
Caixa de canvis | 3 velocitats amb embragatge automàtic |