
Pequeño e inclus más perfecte
PEQUEÑO E INCLUS MÁS PERFECTE
El MSX Grom és una petita moto amb grans ambicions. El seu nou motor de 125 cc proporciona una potència millorada, mentre que la seva injecció de combustible PGM-FI i la conformitat amb la normativa EURO5 garanteixen una major neteja i eficiència en el consum de combustible. Ara, amb cinc velocitats disponibles, la conducció és encara més fluïda.
La seva carrosseria renovada, fàcilment desmuntable, ofereix tant perfecció com personalització. A més, el quadre de comandaments digital del MSX Grom ha estat actualitzat amb un compte-revolucions i un indicador de posició de marxa, alineant-lo amb els seus germans majors en quant a funcionalitat.
Amb el seu aspecte distintiu, dimensions compactes i característiques de motocicleta de major grandària en suspensió i frens, el MSX Grom es converteix en el company perfecte per a la vida urbana activa. Ara, amb més potència i una marxa extra, el nou MSX Grom arriba al barri amb encara més estil.
Disfruta d'una nova sensació de diversió sobre una carrosseria mínima i d'una individualitat distintiva i contemporània. Inspirats pel desig dels propietaris de fer que la seva moto sigui única, el MSX Grom està dissenyat al voltant del concepte d'adaptabilitat i facilitat de personalització: tots els panells es reuneixen amb només tres cargols cadascun, un detall que destaca en un verd fluor viu.
El elegant far LED emet una llum única. Fàcil de llegir pel seu tamany compacte, el quadre de comandaments digital LCD s'ha redissenyat per incloure un compte-revolucions i un indicador de posició de marxa, junt amb el velocímetre, els dos odòmetres, l'indicador de combustible i un rellotge.
El nou motor de dues vàlvules amb refrigeració per aire de 125 cc ofereix la combinació perfecta entre un impressionant rendiment continu i una funcionalitat versàtil i útil. Ara té una potència màxima de 7,2 kW però, com sempre, l'important és la diversió de donar gas. Una altra millora que els conductors apreciaran és una caixa de canvis de 5 velocitats, per ampliar els règims i fer que la velocitat màxima s'elevi de 92 km/h a 95 km/h. La gestió manual de l'embragatge proporciona una experiència similar a la de les motos de gran grandària.
Fundamental per a la forma i la maniobrabilitat són les renovades llantes d'aliatge d'alumini de 5 radis i 12 polzades. Els pneumàtics davanter de 120/70-12 i posteriors de 130/70-12 també li donen un aspecte dinàmic i de rendiment; les pinces de fre de doble pistó hidràulic davant i un sol pistó darrere funcionen amb discos de 220 mm i 190 mm.
La forquilla invertida de 31 mm redueix el pes no suspès i, gràcies a una major superfície a pressió dels pistons (en comparació amb les forquilles telescòpiques estàndard), ofereix una sensació d'amortiguació millorada al llarg de tot el recorregut. Les tijes superior i inferior són de mida completa, la qual cosa millora encara més la maniobrabilitat, mentre que un únic amortidor posterior lleuger i robust fa funcionar un basculant senzill i resistent de secció d'acer.
Aquesta és una gran moto per a tothom. L'escassa altura del seient del MSX Grom (761 mm) garanteix una conducció i maniobrabilitat senzilles a baixa velocitat, al mateix temps que el seu tamany petit facilita la seva càrrega, el que significa que és la moto triada pels equips de competició (i els conductors d'autocaravanes) de tot el món.
El xassís backbone d'acer garanteix la màxima resistència i també facilita la maniobrabilitat de la moto als nous usuaris, a més d'ofereixre una conducció agradable als més experimentats. El seu tub rígid de secció quadrada uneix el cap directament a les plaques pivotants del basculant, al mateix temps que totes les altres parts neixen a partir del xassís, la qual cosa genera un aspecte minimalista.
Diàmetre x cursa (mm) | 52,4 x 57,9 |
Sistema alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 10,0:1 |
Cilindrada (cm³) | 124cc |
Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric, 2 vàlvules, refrigerat per aire |
Potència màxima | 7,2kW (10CV) @7.250 rpm |
Par màxim | 10,5Nm / 5.500rpm |
Arrencada | Elèctrica |
Emisions de CO₂ (g/km) | 34g/km |
Capacitat d'oli | 1,1L |
Sistema frenada davantera | 1 disc Ø 220mm, pinça de 2 pistons d'accionament hidràulic, ABS |
Sistema frenada posterior | 1 disc Ø 190mm, 1 pistó d'accionament hidràulic |
Suspensió davantera | Forquilla telescòpica invertida Ø 31mm i 100mm de recorregut |
Suspensió posterior | Amortidor Monoshock, basculant d'acer, 103mm de recorregut |
Pneumàtic davanter | 120/70-12 |
Pneumàtic posterior | 130/70-12 |
Roda davantera | Llanta d'alumini de 5 radis MT2.5 -12 |
Roda posterior | Llanta d'alumini de 5 radis MT2.5 -12 |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V/3,5AH |
Angle de llançament | 25° |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 1.760 x 720 x 1.015 |
Tipus de bastidor | Xassís columna baixa d'acer tubular |
Capacitat de combustible | 6L |
Consum de gasolina | 45.5km/L |
Distància lliure al terra (mm) | 180mm |
Altura del seient (mm) | 761mm |
Avanç (mm) | 81 mm |
Distància entre eixos (mm) | 1200mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 103Kg |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli |
Transmissió final | Cadena |
Caixa de canvis | 5 velocitats |
Far davanter | LED |
Quadre d'instruments | Quadre LCD amb velocímetre, comptagotes dual, indicador de combustible i rellotge |
Pilot posterior | LED |