
On? Tu tries
La nova NX500 és una motocicleta compacta i versàtil, que es destaca per la seva excepcional agilitat en entorns urbans i habilitats remarcables en terrenys off-road. El seu diseny, còmode i agressiu, incorpora un carenatge de estil ral·li i una generosa pantalla dissenyada per protegir del vent.
Amb un motor bicilíndric compatible amb el permís A2, aquesta moto ofereix un rendiment flexible i sumament agradable, marcat i començant una emocionant aventura. La posició de conducció relaxada, juntament amb el control natural dels manills amples, es complementa amb un paquet aerodinàmic que gestiona amb precisió el flux d'aire.
La NX500, amb el seu equilibri entre comoditat i capacitat off-road, promet portar-vos on trieu amb estil i eficàcia. Comenceu la vostra aventura amb aquesta emocionant motocicleta!
Forte pare en baixes i mitges revolucions, amb un pic de 43 Nm, per a una acceleració sensible que tots els conductors gaudeixen dins i fora del camí.
Ofereix una àmplia distribució de la llum a ambdós costats, significat veuràs molt més a les corbes de nit.
Oferix una àmplia distribució de la llum a ambdós costats, la qual cosa significa que veuràs molt més en les corbes de nit.
Per una major comoditat durant un llarg dia de viatge, el carènat funcional i la pantalla alta es combinen per dirigir el flux d'aire de manera ordenada per sobre i al voltant. Els gràfics nítids afegeixen un toc d'estil competitiu.
Amb la seva nova tecnologia òptica per reduir el deslumbrament i millorar la llegibilitat, la nova pantalla de 5 polzades és d'ús intuitiu i compta amb la connectivitat per a telèfons intel·ligents de Honda Roadsync.
En carretera, el HSTC gestiona la tracció de la roda posterior en totes les condicions, especialment quan plou. En terra o graveta es pot desconnectar completament per obtenir la màxima tracció.
Aquesta és una suspensió líder en la seva classe. Les forquilles de pistó gran amb funció separada de 41 mm estan configurades per a una reacció i sensació precises, amb discos dobles per a una frenada potent.
Sistema de frenat davanter | Doble disc de 296 mm x 4 mm amb pinces de dos pistons Nissin d'ancoratge axial |
Sistema de frenat posterior | Disc de 240 mm x 5 mm amb pinça d'un pistó |
Suspensió davantera | Forquilles invertides (USD) Showa de 41 mm SFF-BP |
Suspensió posterior | Monoamortidor Prolink amb ajust de precàrrega de 5 etapes, basculant d'acer buit en forma de creu |
Dimensions pneumàtic davanter | 110/80R19M/C (59H) |
Dimensions pneumàtic posterior | 160/60R17M/C (69H) |
Roda davantera | 19M/C X MT2.5 Llanta d'alumini multi radis |
Roda posterior | 17M/C X MT4.5 Llanta d'alumini multi radis |
Sistema ABS | 2 canals |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V 7.4Ah |
Angle de llançament | 27,5º |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 2.165mm x 830mm x 1.415mm |
Tipus de bastidor | Acer de tipus diamant |
Capacitat de combustible | 17,5L |
Consum de gasolina | 3,6L/100km |
Distància lliure al terra (mm) | 180mm |
Alçada del seient (mm) | 830mm |
Avançament (mm) | 108mm |
Distància entre eixos (mm) | 1.445mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 196kg |
Embragatge | Multiembragatge en bany d'oli, funció de deslliçament assistit |
Transmissió final | Cadena |
Caixa de canvis | 6 velocitats |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli, funció de lliscament assistit |
Transmissió final | Cadena |
Caixa de canvis | 6 velocitats |
Far del davant | LED |
Connector 12v | Opcional |
Quadre d'instruments | Pantalla TFT de 5 polzades amb disseny personalitzable, que inclou, entre altres, velocímetre, taquímetre, rellotge, posició de marxa i indicador de canvi ascendent |
Piloto darrere | LED |
Connectivitat | Honda RoadSync |
Senyal d'aturada d'emergència | Sí |
Seguretat | HISS |