
Ideal per a la ciutat
Ideal per a la ciutat
La mida compacta, la carrosseria intel·ligent i els baixos costos de funcionament converteixen la SH Mode 125 en la companya perfecta per a la atrafegada vida urbana.
Una scooter dissenyada per aconseguir una conducció fàcil i fiable, amb la màxima maniobrabilitat. L'estil completament renovat manifesta una elegància subtil. A més, hi ha més espai d'emmagatzematge sota el seient i una guantera amb connector USB tipus C. Incorporada amb el nou motor Smart Power Plus millorat, que genera més potència, però és tan suau i fàcil d'utilitzar com sempre.
I, per tenir una cosa menys en què pensar, hem afegit el funcionament amb clau intel·ligent. Perquè deixis la clau a la butxaca i simplement condueixis.
Igual de compacta, senzilla a l’hora de aparcar i circular a través del trànsit dens, però encara més elegant amb més espai per a les cames i un far LED nítid que t’obrirà el camí. El compartiment d’emmagatzematge sota del seient s’ha ampliat fins als 18,5 l, suficient per a un casc integral i alguna cosa més; ara també compta amb una guantera amb connector USB tipus C integrat per als teus dispositius mòbils.
Aquest és un scooter dissenyat per a major comoditat, per la qual cosa aquí tens una cosa menys en la qual pensar durant un dia agitat: deixa la clau de la SH Mode 125 al butxaca i condueix. També es tancarà el seient quan marxis.
Només cal que premis l'accelerador i comencis a rodar. Es tracta d'un motor eficient que compleix la norma EURO5 i que ha estat dissenyat perquè tothom pugui gaudir d'una resposta plana i lineal que et porta allà on necessites estar, de manera eficient.
El nou xassís, fabricat en acer premsat, és un 8 % més lleuger i, gràcies a la enginyeria avançada, ofereix una excel·lent maniobrabilitat, estabilitat, comoditat de conducció i durabilitat a llarg termini. Les noves rodes d'estil elegant complementen el nou disseny del patinet i porten pneumàtics que estalvien combustible.
Diámetro x carrera (mm) | 53,5 x 55,5mm |
Sistema alimentación combustible | Sistema de inyección programada de gasolina (PGM-FI) |
Relación de compresión | 11,5:1 |
Cilindrada (cm3) | 125cc |
Tipo de motor | 4 tiempos, monocilíndrico, SOHC, 2 válvulas, refrigeración líquida |
Potencia máxima | 8,7 kW (11.7 CV)/ 8.500rpm |
Par máximo | 12.0 Nm / 5,000rpm |
Arranque | Eléctrico |
Emisiones de CO2 (g/km de CO2) | 47 g/km |
Capacidad de aceite (Litros) | 0,9L |
Nivel de Ruido (dB) | Lwot - 72, Lurban - 70 |
Sistema frenado delantero | 1 disco Ø 220 mm, pinza de 2 pistones de accionamiento hidráulico combinado |
Sistema frenado Trasero | Tambor Ø 130mm accionado por leva simple |
Suspensión delantera | Horquilla telescópica Ø 31mm, 89mm de recorrido de eje |
Suspensión trasera | Motor basculante de un solo amortiguador, 75 mm de recorrido |
Dimensiones neumático delantero | 80/90-16M/C 43P |
Dimensiones neumático trasero | 100/90-14M/C 57P |
Rueda delantera | Llantas de fundición de aluminio 16M/CXMT2.15 |
Rueda trasera | Llantas de fundición de aluminio 14M/CXMT2.75 |
Capacidad de la batería (VAh) | 12V-7.4Ah |
Ángulo de lanzamiento | 27° |
Dimensiones (LxAnxAl) (mm) | 1.950 X 670 X 1.100 mm |
Tipo de bastidor | Columna baja de acero tubular |
Capacidad de combustible | 5,5 litros |
Consumo de Gasolina (Litros) | 2,1 l/100km (2 l/100km con Idling Stop) |
Distancia libre al suelo (mm) | 150 mm |
Altura del asiento (mm) | 765 mm |
Avance (mm) | 69,5 mm |
Distancia entre ejes (mm) | 1.305 mm |
Peso en orden de marcha (kg) | 118 kg |
Embrague | Centrífugo automático de tipo seco |
Transmisión final | V-belt |
Tipo de transmisión | CVT |