
El primer moment d'una llibertat màgica
EL PRIMER MOMENT D'UNA LLIBERTAT MÀGICA
Gira el puny del accelerador i avança amb facilitat. La CB125F et convida a explorar un nou món per davant.
Aquesta motocicleta pot marcar l'inici d'una emocionant aventura. Amb un redisseny complet des de les rodes fins al motor eSP altament eficient i el xassís optimitzat per a una conducció perfecta, la CB125F és més lleugera i econòmica, però conserva un rendiment excepcional a la ciutat. Cap a on et dirigeixes? La elecció és teva. Ara tens el control total.
Hem dotat la CB125F amb la sensació d'una motocicleta de major mida per oferir-te una experiència similar. Entenem que puguis utilitzar-la per desplaçar-te al treball o com a part del teu estil de vida, una via d'escapament de la rutina diària. Sigui quin sigui el teu propòsit, cada vegada que encendis el motor, pots iniciar alguna cosa especial.
Lleva integrades tecnologies de baixa fricció i inclou balancins de rodet equipats amb coixins d'agulles per al funcionament de les vàlvules, un cilindre desplaçat i refrigeració per xorro d'oli de pistons. El generador de corrent alterna (alternador) combina la generació d'electricitat amb l'arrencada, la qual cosa estalvia pes.
La carrosseria angular frontal i el parabrises tallen l'aire, mentre que el dipòsit de combustible especialment ample compta amb cobertes laterals platejades, igual que la CB500F.
El xassís tubular d'acer d'alta resistència proporciona major durabilitat i s'adapta a la suspensió que absorbeix els impactes. L'altura de l'assentament és de 790 mm, amb prou espai per a dues persones.
Les magnífiques rodes d'alumini d'aleació i raigs dividits de 18 polzades rodolen amb suavitat sobre les superfícies abruptes de la carretera, i el CBS gestiona la combinació de fre de disc frontal/tambor posterior.
El panell d'instruments digital intel·ligent inclou un indicador de posició de marxa engranada, així com un indicador de consum de combustible en temps real i mig, de la distància fins que es buidi el dipòsit i un indicador ECO per facilitar la conducció eficient.
Diámetro x carrera (mm) | 50x63,1 |
Sistema alimentación combustible | Sistema de inyección programada de gasolina (PGM-FI) |
Relación de compresión | 10,0:1 |
Cilindrada (cm3) | 124cc |
Tipo de motor | 4 tiempos, monocilíndrico, OHC, 2 válvulas refrigerado por aire y con eje de equilibrado |
Potencia máxima | 8kW (11 CV) @7.500rpm |
Par máximo | 10,9Nm / 6.000rpm |
Arranque | Eléctrico |
Emisiones de CO2 (g/km de CO2) | 34g/km |
Capacidad de aceite (Litros) | 1.0 |
Nivel de Ruido (dB) | Ruido Urbano - 67dB, Ruido en máxima aceleración- 68.2dB |
Sistema frenado delantero | 1 disco Ø 240mm, pinza de 2 pistones de accionamiento hidráulico |
Sistema frenado trasero | Tambor Ø 130mm |
Suspensión delantera | Horquilla telescópica de Ø 31mm, 120mm de recorrido |
Suspensión trasera | Dobles amortiguadores traseros con ajuste de precarga de muelles de 5 pasos |
Neumático delantero | 80/100 x 18M/C 47P |
Neumático trasero | 90/90 x 18M/C 51P |
Rueda delantera | Llanta de 18" de aluminio de 6 radios |
Rueda trasera | Llanta de 18" de aluminio de 6 radios |
Capacidad de la batería (VAh) | 12V/5AH |
Ángulo de lanzamiento | 26° |
Dimensiones (LxAnxAl) (mm) | 2015 x 750 x 1100 |
Tipo de bastidor | Tubo de acero |
Capacidad de combustible | 11L |
Consumo de Gasolina (Litros) | 1,5L/100km |
Distancia libre al suelo (mm) | 160mm |
Altura del asiento (mm) | 790mm |
Avance (mm) | 92,4mm |
Distancia entre ejes (mm) | 1280mm |
Peso en orden de marcha (kg) | 117kg |
Embrague | Multidisco en baño de aceite con muelles helicoidales |
Transmisión final | Cadena |
Caja de cambios | 5 velocidades |
Tipo de transmisión | 5 velocidades |
Faro delantero | LED |
Panel de instrumentos | Velocímetro, cuentaquilómetros, medidor de combustible, indicador de marcha engranada |
Piloto trasero | LED |