
Cadascun segon compta
Cada segon compta
CBR1000RR-R Fireblade SP: Per això correm. Sempre hem competit.
Experimenta un increment de potència en l'intermig gràcies a millores en l'admissió i la culata, junt amb ajustos en les relacions de canvi per aconseguir una extraordinària sortida de corba. Mantenim la potència màxima, millorant la resposta del. control d'acceleració per cable de dos motors, fent que cada revolució compti i atorgant un control precís de l'accelerador en les teves mans.
La reducció de pes i la refinada rigidesa del xassís milloren la manejabilitat i la sensació d'agarre. Els renovats alerons del carenat asseguren la càrrega aerodinàmica amb menor esforç de direcció a altes velocitats. Sigui enfrontant corbes en carreteres sinuoses o aconseguint vèrtexs volta després de volta, la nova posició de conducció proporciona un control total.
¿Dissenyada per a competir? No, nascuda per córrer.
Hem mantingut la impressionant potència màxima de 160 kW (215 CV) a 14 000 rpm del disseny de semiàrvoles de cursa curta, però ara es fa més forta, amb una potència en l'intermig molt més precisa en el moment en què es toca l'accelerador.
Una novetat en la producció en sèrie de Honda. Els dos acceleradors electrònics (TBW) ofereixen un control independent per a cada parell de cilindres, per a una resposta de l'accelerador molt més suau i un millor rendiment del frenada motor.
HRC ha dissenyat nous alerons que mantenen la càrrega aerodinàmica i l'agarre frontal, però amb un 10% menys de moment de guiat, el que ofereix agilitat de conducció a alta velocitat.
La IMU proporciona control precís i en temps real del nou fre ABS de 3 nivells amb modes Race, Track i Standard. Un amortidor de direcció electrònic Honda (HESD) de 3 nivells garanteix l'estabilitat del xassís.
Optimitzada per a la Fireblade amb un equilibri de rigidesa cuidadosament dissenyat per augmentar la sensació i l'agarre posterior. El suport del motor posterior actua com a suport superior de l'amortidor per a una connexió més directa al pneumàtic posterior.
Hem augmentat el volum del silenciador 1L i hem reduït la sortida de soroll d'intermig. I el soroll de l'escapament ara està ajustat per augmentar linealment i evocadorament les rpm del motor. Sonar més que mai com una superbike mundial.
Tipus de motor | 4 temps, 4 cilindres en línia, DOHC, refrigeració líquida |
Cilindrada (cm³) | 999,9 cc |
Diàmetre x cursa (mm) | 81 mm x 48,5 mm |
Relació de compressió | 13:1 |
Sistema d'alimentació combustible | Injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Sistema d'encès | Digital transistoritzat amb control informatizat i avanç electrònic |
Potència màxima | 160 kW (217 CV) / 14.000 rpm |
Par màxim | 113 Nm / 12.000 rpm |
Arrencada | Elèctrica |
Diàmetre papallona | 52 mm |
Capacitat d'oli | 4 L |
Nivell de Soroll (dB) | 77 dB |
Sistema frenatge davanter | Disc Ø 330mm, pinça NISSIN de 4 pistons amb ancoratge radial |
Sistema frenatge posterior | Disc Ø 220mm, pinça Brembo de 2 pistons |
Suspensió davantera | Forquilla telescòpica Showa BPF de 43mm, ajust de precàrrega, compressió i extensió, 120mm de recorregut |
Suspensió posterior | Basculant Pro-Link amb amortidor Showa BFRC-Lite, ajust de precàrrega en 10 posicions, compressió i extensió sense posicions, 137mm de recorregut |
Read more at: | Click here |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V-6.3Ah YTZ7S |
Angle de llançament | 24° |
Dimensions (LxAnxAl) | 2.100mm x 745mm x 1.140mm |
Tipus de xassís | Tube AL TWIN |
Capacitat de combustible | 16,5L |
Distància lliure al terra | 115mm |
Farol davanter | LED |
Alçada del seient | 830mm |
Avanç | 102mm |
Distància entre eixos | 1.455mm |
Pes en ordre de marxa | 200kg |
Embrague | Húmedo, Multidisco con muelle de diafragma, Sistema anti-rebotes y de asistencia |
Modo de actuación del embrague | Cable |
Transmisión final | Cadena |
Caja de cambios | 6 velocidades |
Tipo de transmisión | Manual |
Conector 12V | Opcional (USB) |
Panel de instrumentos | TFT a todo color |
Piloto trasero | LED |
Faro delantero | LED |
Toma USB | Opcional |
Seguridad | Honda Smart Key |