CBR1000RR-R FIREBLADE

Nascuda per córrer

Cadascun segon compta

CBR1000RR-R FIREBLADE
Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

NASCUDA PER CORRER

Cada segon compta

CBR1000RR-R Fireblade SP: Per això correm. Sempre hem competit.

Experimenta un increment de potència en l'intermig gràcies a millores en l'admissió i la culata, junt amb ajustos en les relacions de canvi per aconseguir una extraordinària sortida de corba. Mantenim la potència màxima, millorant la resposta del. control d'acceleració per cable de dos motors, fent que cada revolució compti i atorgant un control precís de l'accelerador en les teves mans.

La reducció de pes i la refinada rigidesa del xassís milloren la manejabilitat i la sensació d'agarre. Els renovats alerons del carenat asseguren la càrrega aerodinàmica amb menor esforç de direcció a altes velocitats. Sigui enfrontant corbes en carreteres sinuoses o aconseguint vèrtexs volta després de volta, la nova posició de conducció proporciona un control total.

¿Dissenyada per a competir? No, nascuda per córrer.


Sol·licitar informació o comprar

Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

CBR1000RR-R FIREBLADE

Motor de quatre cilindres en línia de 1000cc de la DOHC

Hem mantingut la impressionant potència màxima de 160 kW (215 CV) a 14 000 rpm del disseny de semiàrvoles de cursa curta, però ara es fa més forta, amb una potència en l'intermig molt més precisa en el moment en què es toca l'accelerador.

CBR1000RR-R FIREBLADE

Control separat únic amb doble accelerador electrònic per cable

Una novetat en la producció en sèrie de Honda. Els dos acceleradors electrònics (TBW) ofereixen un control independent per a cada parell de cilindres, per a una resposta de l'accelerador molt més suau i un millor rendiment del frenada motor.

CBR1000RR-R FIREBLADE

Nous alerons aerodinàmics

HRC ha dissenyat nous alerons que mantenen la càrrega aerodinàmica i l'agarre frontal, però amb un 10% menys de moment de guiat, el que ofereix agilitat de conducció a alta velocitat.

CBR1000RR-R FIREBLADE

Unitat de mesura inercial de 6 eixos

La IMU proporciona control precís i en temps real del nou fre ABS de 3 nivells amb modes Race, Track i Standard. Un amortidor de direcció electrònic Honda (HESD) de 3 nivells garanteix l'estabilitat del xassís.

CBR1000RR-R FIREBLADE

Basculant d'alumini derivat de la RC213V-S

Optimitzada per a la Fireblade amb un equilibri de rigidesa cuidadosament dissenyat per augmentar la sensació i l'agarre posterior. El suport del motor posterior actua com a suport superior de l'amortidor per a una connexió més directa al pneumàtic posterior.

CBR1000RR-R FIREBLADE

Silenciador de titani Akrapovič

Hem augmentat el volum del silenciador 1L i hem reduït la sortida de soroll d'intermig. I el soroll de l'escapament ara està ajustat per augmentar linealment i evocadorament les rpm del motor. Sonar més que mai com una superbike mundial.


Tipus de motor 4 temps, 4 cilindres en línia, DOHC, refrigeració líquida
Cilindrada (cm³) 999,9 cc
Diàmetre x cursa (mm) 81 mm x 48,5 mm
Relació de compressió 13:1
Sistema d'alimentació combustible Injecció programada de gasolina (PGM-FI)
Sistema d'encès Digital transistoritzat amb control informatizat i avanç electrònic
Potència màxima 160 kW (217 CV) / 14.000 rpm
Par màxim 113 Nm / 12.000 rpm
Arrencada Elèctrica
Diàmetre papallona 52 mm
Capacitat d'oli 4 L
Nivell de Soroll (dB) 77 dB
Sistema frenatge davanter Disc Ø 330mm, pinça NISSIN de 4 pistons amb ancoratge radial
Sistema frenatge posterior Disc Ø 220mm, pinça Brembo de 2 pistons
Suspensió davantera Forquilla telescòpica Showa BPF de 43mm, ajust de precàrrega, compressió i extensió, 120mm de recorregut
Suspensió posterior Basculant Pro-Link amb amortidor Showa BFRC-Lite, ajust de precàrrega en 10 posicions, compressió i extensió sense posicions, 137mm de recorregut
Read more at: Click here
Capacitat de la bateria (VAh) 12V-6.3Ah YTZ7S
Angle de llançament 24°
Dimensions (LxAnxAl) 2.100mm x 745mm x 1.140mm
Tipus de xassís Tube AL TWIN
Capacitat de combustible 16,5L
Distància lliure al terra 115mm
Farol davanter LED
Alçada del seient 830mm
Avanç 102mm
Distància entre eixos 1.455mm
Pes en ordre de marxa 200kg
Embrague Húmedo, Multidisco con muelle de diafragma, Sistema anti-rebotes y de asistencia
Modo de actuación del embrague Cable
Transmisión final Cadena
Caja de cambios 6 velocidades
Tipo de transmisión Manual
Conector 12V Opcional (USB)
Panel de instrumentos TFT a todo color
Piloto trasero LED
Faro delantero LED
Toma USB Opcional
Seguridad Honda Smart Key

Trieu el vostre color