
ADN de carreres a l'interior
ADN DE CARRERES A L'INTERIOR
Allò que HRC aprèn competint al cim es reutilitza directament. I a la CBR500R és on comença. Estil Fireblade, amb alerons aerodinàmics. Un potent motor bicilíndric amb configuracions de ECU optimitzades per a l'acceleració i xassís preparat amb forques Showa USD i pinces d'ancoratge radial. Afegeix una nova pantalla TFT amb connectivitat total, a més de la gestió de l'agarre HSTC, i conduiràs una moto amb ADN de carreres a l'interior. I molta diversió a la ciutat, a carreteres secundàries o al circuit.
El HSTC gestiona suament la tracció de les rodes posteriors, en mullat o en sec, per la qual cosa circular pel carrer (o prendre una corba tancada) és sempre emocionant.
Gaudix de la qualitat de les especificacions d'una moto esportiva. Les forques davanteres Showa SFF-BP USD de 41 mm i els discs davanteros dobles amb pinces d'ancoratge radial milloren la sensació, la maniobrabilitat i la frenada.
Vols utilitzar el navegador del teu telèfon o escoltar música? No hi ha problema. Descarrega l'aplicació Honda RoadSync i, usant el senzill interruptor de 4 direccions de l'esquerra del manillar, estaràs completament connectat.
Vols una porció del disseny i els alerons aerodinàmics de la CBR1000RR-R Fireblade? Aquí la tens. La CBR500R s'inspira en la seva germana gran amb llums, carrossatge i llum posterior nous.
Hem actualitzat la configuració de la ECU i optimitzat el temps d'encesa per a una conducció potent en les zones de baixes i mitges revolucions, a més d'una resposta suau de l'accelerador amb un so d'escapament nítid.
Utilitzant capes unides òpticament per reduir l'ofuscació quan brilla molt el sol, la pantalla de 5 polzades és d'ús intuïtiu i compta amb la connectivitat de telèfon intel·ligent de Honda Roadsync.
Tipus de motor | 4 temps, bicilíndric paral·lel, DOHC, 8 vàlvules, refrigeració líquida |
Cilindrada (cm³) | 471cc |
Diàmetre x carrera (mm) | 67mm x 66,8mm |
Raó de compressió | 10,7:1 |
Potència màxima | 35kW (47CV) @8.600 rpm (95/1/EC) |
Par màxim | 43Nm @6.500 rpm (95/1/EC) |
Sistema d'alimentació | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Diàmetre papallona | 34mm |
Arrencada | Elèctrica |
Capacitat d'oli | 3,2L |
Emisions de CO₂ (g/km) | 80 g/km |
Nivell de soroll (dB) | Soroll Urbà 73dB, Soroll en acceleració total 76,8dB |
Sistema de frenada davantera | 2 discs de 296mm amb pinces de 4 pistons d'accionament hidràulic amb ancoratge radial |
Sistema de frenada posterior | 1 disc Ø 240mm amb pinça de 1 pistó d'accionament hidràulic |
Suspensió davantera | Forquilla Showa USD Big Piston de 41mm |
Suspensió posterior | Monobras Pro-Link amb ajust de precàrrega de 5 etapes, basculant d'acer |
Dimensions pneumàtic davanter | 120/70ZR17M/C (58W) |
Dimensions pneumàtic posterior | 160/60ZR17M/C (69W) |
Roda davantera | 5 radis en Y, fosa d'alumini |
Roda posterior | 5 radis en Y, fosa d'alumini |
Sistema ABS | De 2 canals |
Capacitat de la bateria (VAh) | 1V/7.4Ah |
Angle de llançament | 25,5º |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 2.080mm x 760mm x 1.145mm |
Tipus de xassís | Acer de tipus diamant |
Capacitat de combustible | 17,1L |
Consum de gasolina (Litres) | 3,5L/100km (WMTC) |
Distància lliure al terra (mm) | 130mm |
Alçada del seient (mm) | 785mm |
Avançament (mm) | 102mm |
Distància entre eixos (mm) | 1.410mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 192kg |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli |
Mode d'actuació de l'embragatge | Assistit / Antirebot |
Transmissió final | Cadena |
Tipus de transmissió | 6 velocitats |
Far davanter | Llums LED |
Quadre d'instruments | Pantalla TFT de 5 polzades |
llum posterior | Llums LED |
Connectivitat | Honda RoadSync |
Senyal d'aturada d'emergència | Sí |
Seguretat | HISS |