
Va prendre vida al carrer
VA PRENDRE VIDA AL CARRER
Sembla ràpida. Perquè ho és.
La CBR1000RR-R Fireblade va servir d'inspiració per al disseny de la CBR600RR, centrant-nos especialment en la seva capacitat per lliscar a gran velocitat. Seguint l'exemple de la RC213V-S, hem aconseguit una àrea frontal esculpida agressivament, reduint la resistència a l'aire, amb aletes de carènatge que generen càrrega aerodinàmica constant en inclinar-se en les corbes i en accelerar. Ja sigui a la carretera o a la pista, aprofita l'avantatge. Aquesta moto té un autèntic llegat de competició.
Rendiment d'elit. Especificacions de MotoGP. Xassís ultraràpid. Tecnologia avançada de conducció.
CBR600RR: Preparat per al següent nivell? Aquí ho tens.
Una característica clàssica de la CBR600RR. Agressiu, minimalista i amagat sota el seient posterior. No hi ha res igual.
Tu tries. Entre les 5 configuracions predeterminades o opta per la personalització completa amb els modes de potència i frenada motor, i el control de parell seleccionable Honda (HSTC).
La càrrega aerodinàmica creada manté la pressió sobre el pneumàtic del davant mentre t'inclines al prendre una corba i deixes anar el fre del davant.
Ajustada per obtenir el màxim rendiment a altes revolucions i una àmplia distribució del parell en la gamma mitja per empènyer amb més força.
La Unitat de Mesura Inercial (IMU) extreu informació de tota la moto 100 vegades per segon i gestiona el HSTC, el control d'elevació, l'ABS en corbes i el control d'elevació posterior.
Els canvis ascendent i descendent ultraràpids i sense embragatge permeten centrar-te en el més important. El següent vèrtex.
Diàmetre x carrera (mm) | 67mm x 42,5mm |
Sistema alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 12,2:1 |
Cilindrada (cm³) | 599cc |
Tipus de motor | 4 cilindres en línia, DOHC, 16 vàlvules, refrigeració líquida |
Potència màxima | 89kW (121CV) @ 14.250rpm |
Parell màxim | 63Nm @ 11.500rpm |
Emisions de CO₂ (g/km) | 128 g/km |
Capacitat d'oli (Litres) | 3,4 L |
Nivell de soroll (dB) | Soroll urbà: 74dB, Acceleració total: 77dB |
Sistema frenat delanter | Discs flotants de 310mm de diàmetre amb una pinça d'ancoratge radial de 4 pistons |
Sistema frenat trasera | 1 disc Ø 220mm amb pinça de 1 pistó |
Sistema ABS | De 2 canals |
Suspensió del darrera | Forquilla invertida Showa de 41 mm amb sistema Big Piston USD de 120 mm de recorregut |
Suspensió darrera | Sistema Pro-Link de 128mm de recorregut amb amortidor darrera Showa totalment ajustable |
Pneumàtic del darrera | DUNLOP Roadsports2 |
Dimensions pneumàtic del darrera | 180/55ZR17M/C |
Roda davantera | 17M/C x MT3.50 |
Roda darrera | 17M/C x MT5.50 |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12-9.1Ah YTZ10S |
Angle de llançament | 24º 06' |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 2.030mm x 685mm x 1.140mm |
Tipus de xassís | Tubular d'alumini |
Capacitat de combustible | 18L |
Consum de gasolina (Litres) | 5,5L/100km |
Distància lliure al terra (mm) | 125mm |
Alçada del seient (mm) | 820mm |
Avanç (mm) | 100mm |
Distància entre eixos (mm) | 1.370mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 193kg |
Embragatge | Mullat, multidisc hidràulic |
Transmissió final | Reixa |
Tipus de transmissió | Manual, 6 velocitats |
Quick Shifter | Sí |
Far davanter | LED |
Peó darrera | LED |
Quadre d'instruments | Pantalla TFT |
Seguretat | HISS |