CBR600RR

Nascuda a la pista de curses

Va prendre vida al carrer

CBR600RR
Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

NASCUDA A LA PISTA DE CARRERES

VA PRENDRE VIDA AL CARRER

Sembla ràpida. Perquè ho és.

La CBR1000RR-R Fireblade va servir d'inspiració per al disseny de la CBR600RR, centrant-nos especialment en la seva capacitat per lliscar a gran velocitat. Seguint l'exemple de la RC213V-S, hem aconseguit una àrea frontal esculpida agressivament, reduint la resistència a l'aire, amb aletes de carènatge que generen càrrega aerodinàmica constant en inclinar-se en les corbes i en accelerar. Ja sigui a la carretera o a la pista, aprofita l'avantatge. Aquesta moto té un autèntic llegat de competició.

Rendiment d'elit. Especificacions de MotoGP. Xassís ultraràpid. Tecnologia avançada de conducció.

CBR600RR: Preparat per al següent nivell? Aquí ho tens.


Sol·licitar informació o comprar

Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

CBR600RR

Silenciador central únic

Una característica clàssica de la CBR600RR. Agressiu, minimalista i amagat sota el seient posterior. No hi ha res igual.

CBR600RR

Modes de conducció

Tu tries. Entre les 5 configuracions predeterminades o opta per la personalització completa amb els modes de potència i frenada motor, i el control de parell seleccionable Honda (HSTC).

CBR600RR

Aletes del carènatge frontal

La càrrega aerodinàmica creada manté la pressió sobre el pneumàtic del davant mentre t'inclines al prendre una corba i deixes anar el fre del davant.

CBR600RR

Motor de quatre cilindres en línia de 600 cc

Ajustada per obtenir el màxim rendiment a altes revolucions i una àmplia distribució del parell en la gamma mitja per empènyer amb més força.

CBR600RR

Gestió electrònica IMU de 6 eixos

La Unitat de Mesura Inercial (IMU) extreu informació de tota la moto 100 vegades per segon i gestiona el HSTC, el control d'elevació, l'ABS en corbes i el control d'elevació posterior.

CBR600RR

Quickshifter de sèrie

Els canvis ascendent i descendent ultraràpids i sense embragatge permeten centrar-te en el més important. El següent vèrtex.


Diàmetre x carrera (mm) 67mm x 42,5mm
Sistema alimentació combustible Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI)
Relació de compressió 12,2:1
Cilindrada (cm³) 599cc
Tipus de motor 4 cilindres en línia, DOHC, 16 vàlvules, refrigeració líquida
Potència màxima 89kW (121CV) @ 14.250rpm
Parell màxim 63Nm @ 11.500rpm
Emisions de CO₂ (g/km) 128 g/km
Capacitat d'oli (Litres) 3,4 L
Nivell de soroll (dB) Soroll urbà: 74dB, Acceleració total: 77dB
Sistema frenat delanter Discs flotants de 310mm de diàmetre amb una pinça d'ancoratge radial de 4 pistons
Sistema frenat trasera 1 disc Ø 220mm amb pinça de 1 pistó
Sistema ABS De 2 canals
Suspensió del darrera Forquilla invertida Showa de 41 mm amb sistema Big Piston USD de 120 mm de recorregut
Suspensió darrera Sistema Pro-Link de 128mm de recorregut amb amortidor darrera Showa totalment ajustable
Pneumàtic del darrera DUNLOP Roadsports2
Dimensions pneumàtic del darrera 180/55ZR17M/C
Roda davantera 17M/C x MT3.50
Roda darrera 17M/C x MT5.50
Capacitat de la bateria (VAh) 12-9.1Ah YTZ10S
Angle de llançament 24º 06'
Dimensions (LxAnxAl) (mm) 2.030mm x 685mm x 1.140mm
Tipus de xassís Tubular d'alumini
Capacitat de combustible 18L
Consum de gasolina (Litres) 5,5L/100km
Distància lliure al terra (mm) 125mm
Alçada del seient (mm) 820mm
Avanç (mm) 100mm
Distància entre eixos (mm) 1.370mm
Pes en ordre de marxa (kg) 193kg
Embragatge Mullat, multidisc hidràulic
Transmissió final Reixa
Tipus de transmissió Manual, 6 velocitats
Quick Shifter
Far davanter LED
Peó darrera LED
Quadre d'instruments Pantalla TFT
Seguretat HISS

Trieu el vostre color