CMX500 REBEL

Autèntica i senzilla

Sentiu-vos lliures i deixeu la vostra empremta

CMX500 REBEL

Vull provar aquest model
CMX500 REBEL

Ompli el formulari per sol·licitar una prova

Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

AUTÈNTICA I SENZILLA

Sentiu-vos lliures i deixeu la vostra empremta

La CMX500 Rebel prengué un camí diferent; un bicilíndric en paral·lel optimitzat per llargues distàncies. La resposta és senzilla, progressiva i lineal; algo perfecte si proveniu d'un model de menor cilindrada.

Gràcies a un nou sistema d'escapament, actualment també és compatible amb la normativa EURO5, mentres que la inclusió d'un embreatge antirrebote assistit facilita els canvis de marxa amb una sensació de la palanca un 30 % més lleugera. La postura de conducció resulta relaxada en seure, amb els braços estesos, en la posició rebaixada del seient, camí de l'autovia.

El suficientment estreta com per xironejar entre el trànsit i amb un seient rebaixat que garanteix la màxima comoditat i seguretat al baixar els peus al terra.


Sol·licitar informació o comprar

Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

CMX500 REBEL

Conducció natural

El recolçament de peus està en una posició central, la qual relaxa la posició de conducció. Cada a la perfecció amb la proporció estilitzada de la Rebel i la baixa alçada del seient de 690 mm, amb una comoditat addicional derivada d'un nou disseny del seient, perquè els trajectes llargs siguin encara més placents.

CMX500 REBEL

Velocímetre minimalista

El velocímetre "de un solo botó" és un disseny compacte de 100 mm amb una pantalla LCD negativa i retroil·luminació blava; tan cridaner com eficaç i ara compta amb un indicador de posició de marxa engranatge digital.

CMX500 REBEL

Clau lateral

Com en molts models clàssics, l'encès es troba sota del lateral esquerre del dipòsit de combustible.

CMX500 REBEL

Estil custom

A la part frontal el disseny del far del davant LED circular, muntat en fosa d'alumini, té un disseny interior impactant. Ara els intermitents també són LED.

CMX500 REBEL

Atrauràs totes les mirades

Les generoses rodes "bobber" amb uns pneumàtics igualment amples es conjunten a la perfecció amb una pinça de frens frontal de doble pistó. A la roda posterior el frens és d'un pistó; a més, els frens ABS de dos canals formen part de l'equipament de sèrie.

CMX500 REBEL

Major comoditat

Les ampolles de 41 mm de la forquilla del davant tenen una obertura que beneficia l'estabilitat i comoditat, a més d'una millora d'estil; també empren índexs de suspensió i amortiment revisats per millorar la conducció. El basculant tubular de 45 mm de diàmetre en acer es combina amb uns dobles amortidors Showa amb dos ajustos de precàrrega que ara estan carregats amb nitrogen, amb uns índexs de suspensió més ferms que coincideixin amb les forquilles del davant.


Diàmetre x carrera (mm) 67 x 66,8
Sistema alimentació combustible PGM-FI
Relació de compressió 10.7:1
Cilindrada (cm³) 471cc
Tipus de motor Refrigeració líquida, DOHC
Potència màxima 34,0kW (46 CV) @8.500rpm
Par màxim 43,3Nm @6.000rpm
Arrencada Elèctrica
Emissions de CO2 (g/km) 86
Capacitat d'oli (L) 3,2L
Sistema frenatge frontal 1 disc Ø 296mm amb pinça de 2 pistons d'accionament hidràulic
Sistema frenatge posterior 1 disc Ø 240mm amb pinça de 1 pistó d'accionament hidràulic / ABS
Suspensió frontal Forquilla telescòpica Ø 41mm
Suspensió posterior Sistema Showa amb Pro-Link
Pneumàtic del davant 150/80-16M/C 71H
Pneumàtic posterior 130/90-16M/C 67H
Roda del davant 16M/C x 3,00 MT
Roda posterior 16M/C x 3,50 MT
Capacitat de la bateria (VAh) 12V
Angle de llançament 28°
Dimensions (LxAxD) (mm) 2.205 x 820 x 1.090
Capacitat de combustible 11,2 L
Consum de gasolina 27 km/L
Distància lliure al terra (mm) 125 mm
Alçada del seient (mm) 690 mm
Avanç (mm) 110 mm
Distància entre eixos (mm) 1.490 mm
Pes en marxa (kg) 190 kg
Embragatge Multidisc en bany d'oli
Transmissió final Cadena
Tipus de transmissió 6 velocitats
Far del davant LED
Quadre d'instruments Digital
PIlot posterior LED

Trieu el vostre color