CRF450R

Porta-la a la primera posició

Aquí és on comença la victòria

CRF450R
Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

PORTA-LA A LA PRIMERA POSICIÓ

AQUÍ ÉS ON COMENÇA LA VICTÒRIA

El que funciona per als nostres pilots de HRC, funciona per a tu. Mai deixem de buscar l'excel·lència.

La CRF450R és ara més àgil, ràpida i resistents. El seu xassís d'alumini lleuger ha estat ajustat per oferir un equilibri òptim de rigidesa, recolzat pels comentaris dels nostres pilots. Des dels nous suports de motor d'acer fins a l'amortidor superior, cada detall ha estat millorat per oferir estabilitat a la part davantera i agilitat a les corbes.

Amb més acceleració i menys esforç, el nostre motor de la CRF450R compta amb ports d'admissió més amplis, un emburt d'aire estès i un cos d'accelerador de 44 mm de diàmetre, que optimitza el flux d'aire per generar major torque i potència a baixes revolucions.


Sol·licitar informació o comprar

Els camps amb asterisc (*) són necessaris.

CRF450R

Silenciador lleuger, ara fet d'alumini més resistents

Hi ha moltes coses que poden passar a la pista, ho sabem. Per això, per protegir el silenciador de danys a la part posterior, l'hem fet més durador, però sense augmentar el seu pes.

CRF450R

Sortida, tracció i caràcter del motor totalment ajustables

Configura la teva CRF450R com vulguis: HRC Launch Control de 3 nivells, control de par seleccionable de Honda (HSTC) i botó de selecció de mode de motor (EMSB) creen un paquet de curses personalitzat.

CRF450R

Els nous gràfics i el logotip de HRC destaquen alguna cosa especial

L'ADN dels nostres pilots HRC està per tot arreu de la CRF450R. Els nous gràfics i el logotip de HRC celebren una associació històrica entre les curses i el desenvolupament.

CRF450R

Torque incrementat i potència a baixes revolucions per a una sortida de corba més ràpida i millors temps de volta.

Tim Gajser i Ken Roczen saben com guanyar. Quan van demanar més par en rangs baixos, HRC els ho va donar: 10,7% a 5.000 rpm, amb una entrega de potència més suau.

CRF450R

Xassís de doble viga d'alumini amb el nou equilibri de rigidesa dels pilots de fàbrica

Per igualar les actualitzacions del motor, HRC també ha ajustat la sensació del quadre per oferir la màxima estabilitat, amb retroalimentació precisa a la part davantera i posterior per a un control total.

CRF450R

Ajustos de suspensió actualitzats per a una estabilitat i un control impressionants

L'amortidor posterior Showa té una major taxa de suspensió, i més amortiguació, sense que es senti més rígid; les forquilles USD de 49 mm també tenen una nova configuració d'amortiguació.


Diàmetre x cursa (mm) 96,0mm x 62,1mm
Sistema d'alimentació combustible CDI Injecció electrònica de gasolina
Relació de compressió 13,5:1
Cilindrada (cm3) 449,7cc
Tipus de motor 4 temps, monocilíndric, Unicam, refrigeració líquida
Arrencada Elèctrica
Sistema de frenada davant 1 disc lobulat Ø 260mm d'accionament hidràulic
Sistema de frenada posterior 1 disc lobulat Ø 240mm d'accionament hidràulic
Suspensió davantera Forquilla Showa USD Ø 49mm
Suspensió posterior Amortidor Showa amb Sistema Honda Pro-Link
Pneumàtic davant Dunlop MX33F
Dimensions pneumàtic davant 80/100-21-51M
Dimensions pneumàtic posterior 120/80-19-63M
Pneumàtic posterior Dunlop MX33
Roda davant Alumini, radis
Roda posterior Alumini, radis
Angle de llançament 27,7°
Dimensions (LxAnxAl) 2.183mm x 827mm x 1.267mm
Tipus de xassís Doble tub d'alumini
Capacitat de combustible 6,3L
Distància lliure al terra 336mm
Alçada del seient 965mm
Avanç 113.9mm
Distància entre eixos 1.481mm
Pes en marxa 110,6kg
Embragatge Multidisc en bany d'oli
Transmissió final Cadena
Tipus de transmissió Enganxatge constant, canvi manual de 5 velocitats

Trieu el vostre color