
Aquí és on comença la victòria
AQUÍ ÉS ON COMENÇA LA VICTÒRIA
El que funciona per als nostres pilots de HRC, funciona per a tu. Mai deixem de buscar l'excel·lència.
La CRF450R és ara més àgil, ràpida i resistents. El seu xassís d'alumini lleuger ha estat ajustat per oferir un equilibri òptim de rigidesa, recolzat pels comentaris dels nostres pilots. Des dels nous suports de motor d'acer fins a l'amortidor superior, cada detall ha estat millorat per oferir estabilitat a la part davantera i agilitat a les corbes.
Amb més acceleració i menys esforç, el nostre motor de la CRF450R compta amb ports d'admissió més amplis, un emburt d'aire estès i un cos d'accelerador de 44 mm de diàmetre, que optimitza el flux d'aire per generar major torque i potència a baixes revolucions.
Hi ha moltes coses que poden passar a la pista, ho sabem. Per això, per protegir el silenciador de danys a la part posterior, l'hem fet més durador, però sense augmentar el seu pes.
Configura la teva CRF450R com vulguis: HRC Launch Control de 3 nivells, control de par seleccionable de Honda (HSTC) i botó de selecció de mode de motor (EMSB) creen un paquet de curses personalitzat.
L'ADN dels nostres pilots HRC està per tot arreu de la CRF450R. Els nous gràfics i el logotip de HRC celebren una associació històrica entre les curses i el desenvolupament.
Tim Gajser i Ken Roczen saben com guanyar. Quan van demanar més par en rangs baixos, HRC els ho va donar: 10,7% a 5.000 rpm, amb una entrega de potència més suau.
Per igualar les actualitzacions del motor, HRC també ha ajustat la sensació del quadre per oferir la màxima estabilitat, amb retroalimentació precisa a la part davantera i posterior per a un control total.
L'amortidor posterior Showa té una major taxa de suspensió, i més amortiguació, sense que es senti més rígid; les forquilles USD de 49 mm també tenen una nova configuració d'amortiguació.
Diàmetre x cursa (mm) | 96,0mm x 62,1mm |
Sistema d'alimentació combustible | CDI Injecció electrònica de gasolina |
Relació de compressió | 13,5:1 |
Cilindrada (cm3) | 449,7cc |
Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric, Unicam, refrigeració líquida |
Arrencada | Elèctrica |
Sistema de frenada davant | 1 disc lobulat Ø 260mm d'accionament hidràulic |
Sistema de frenada posterior | 1 disc lobulat Ø 240mm d'accionament hidràulic |
Suspensió davantera | Forquilla Showa USD Ø 49mm |
Suspensió posterior | Amortidor Showa amb Sistema Honda Pro-Link |
Pneumàtic davant | Dunlop MX33F |
Dimensions pneumàtic davant | 80/100-21-51M |
Dimensions pneumàtic posterior | 120/80-19-63M |
Pneumàtic posterior | Dunlop MX33 |
Roda davant | Alumini, radis |
Roda posterior | Alumini, radis |
Angle de llançament | 27,7° |
Dimensions (LxAnxAl) | 2.183mm x 827mm x 1.267mm |
Tipus de xassís | Doble tub d'alumini |
Capacitat de combustible | 6,3L |
Distància lliure al terra | 336mm |
Alçada del seient | 965mm |
Avanç | 113.9mm |
Distància entre eixos | 1.481mm |
Pes en marxa | 110,6kg |
Embragatge | Multidisc en bany d'oli |
Transmissió final | Cadena |
Tipus de transmissió | Enganxatge constant, canvi manual de 5 velocitats |