
Més enllà del següent nivell
Més enllà del següent nivell
La Gold Wing Tour és una de les motos insignia de Honda per una raó: ofereix nivells supremes de rendiment i luxe tant a la ciutat com a carretera.
Prenguent com a base la increïble Gold Wing, afegeix capacitat de càrrega i una conducció més còmoda i relaxada per al passatger. Els luxosos materials als seients davanters i posteriors garanteixen la màxima comoditat de conducció. Mantén el contacte i augmenta la seguretat amb ajudes avançades per al pilot amb l'ampla pantalla TFT a tot color de 7 polzades proporciona informació i entreteniment, així com gestió del mode de conducció, ajust de la suspensió i navegació.
Amb una Gold Wing, la Gold Wing Tour és una moto dissenyada per demostrar el seu poderio en les corbes.
La part inferior dels fars utilitza 5 lents òptiques polides en ambdós costats per crear una llum de creuament única amb tecnologia Jewel Eye. La llum de carretera crea una impressió estereoscòpica. Els fars antillàs LED ofereixen una major visibilitat a altres usuaris de la carretera.
La Gold Wing Tour va ser pionera en el concepte de l'airbag dins d'una motocicleta fa més de 15 anys. Disponible exclusivament a la Gold Wing Tour DCT, la inclusió de l'airbag garanteix la seguretat del conductor.
La Gold Wing Tour ara ve equipada amb el sistema de control de pressió dels pneumàtics (TPMS) per garantir que puguis estar al corrent de qualsevol canvi en la pressió dels pneumàtics allà on siguis. Disponible a la Gold Wing Tour, la lectura de TPMS es pot trobar a la pantalla TFT a tot color de 7 polzades.
Per a un veritable confort en el dia a dia, el topbox posterior té ara 61 L de capacitat, 11 L més, la qual cosa significa que es poden guardar dos grans cascos integrals amb facilitat. Hi ha altres 60 L de capacitat entre les maletes. El compartiment es obre prement un botó o amb la clau intel·ligent i, gràcies als amortiguadors hidràulics inclosos, es obre suavement.
L'inclinació de 23º del respatller del passatger, que permet una postura més relaxada, i el nou material d'ant sintètic de gran qualitat per als seients de davant i darrere garanteixen una comoditat en distàncies llargues tant per al passatger com per al conductor.
Per a una major fiabilitat en qualsevol circumstància, a més dels 4 modes de conducció predeterminats, l'accelerador electrònic (TBW) utilitza el sistema de control de pare motor seleccionable de Honda (HSTC) per supervisar i mantenir constantment la tracció de la roda posterior.
Diámetro x carrera (mm) | 73mm x 73mm |
Sistema alimentación combustible | Sistema de inyección programada de gasolina (PGM-FI) |
Relación de compresión | 10,5:1 |
Cilindrada (cm³) | 1.833cc |
Tipo de motor | 4 tiempos, refrigeración líquida, plano de 6 cilindros, 24 válvulas, SOHC |
Potencia máxima | 93kW (126CV) @5.500rpm |
Par máximo | 170Nm @4.500rpm |
Arranque | Sistema integrado de arranque automático |
Emisiones de CO₂ (g/km) | 127g/km (DCT) |
Capacidad de aceite (L) | 5,6L (DCT) |
Sistema frenado delantero | Doble disco hidráulico de Ø 320mm x 4,5mm con pinza de 6 pistones, discos flotantes y pastillas de metal sinterizado |
Sistema frenado trasero | Disco ventilado de Ø 316mm x 11mm con pinza de 3 pistones y pastillas de metal sinterizado |
Suspensión delantera | Suspensión tipo doble trapecio de aluminio, 110mm de recorrido |
Suspensión trasera | Amortiguador con ajuste de precarga Pro-Link, basculante de aluminio, 105mm de recorrido |
Neumático delantero | 130/70R18 M/C |
Neumático trasero | 200/55R16 M/C |
Rueda delantera | 18M/C x MT3.5 |
Rueda trasera | 16M/C x MT6.0 |
Capacidad de la batería (VAh) | 12V/20AH |
Ángulo de lanzamiento | 30,5° |
Dimensiones (LxAnxAl) (mm) | 2.615mm x 905mm x 1.430mm (DCT) |
Tipo de bastidor | Doble viga de fundición de aluminio |
Capacidad de combustible | 21,1L |
Consumo de gasolina (litros) | 5,5L/100km |
Distancia libre al suelo (mm) | 130mm |
Altura del asiento (mm) | 745mm |
Avance (mm) | 109mm |
Distancia entre ejes (mm) | 1.695mm |
Peso en orden de marcha (kg) | 390kg (DCT) |
Embrague | Doble embrague multidisco en baño de aceite presurizado (DCT) |
Transmisión final | Cardán |
Caja de cambios | Transmisión de doble embrague de 7 velocidades con avance y marcha atrás (DCT) |
Tipo de transmisión | 7 velocidades |