
¿Preparat per conduir alguna cosa completament diferent?
¿Preparat per conduir alguna cosa completament diferent?
Quan veus per primera vegada una Monkey amb el seu nou pintura, somrius. Quan muntas en una Monkey per primera vegada, tens la garantia de lluir un somriure més gran, especialment amb el nou motor. És prou petit com per transportar-se a la part posterior d'una caravana, així com per conduir per camins estrets i evitar el trànsit urbà sense que res t'ho impedeixi.
Però per al que està dissenyada veritablement la Monkey és per ser un absolut plaer en conduir, amb un nou motor de 125cc refrigerat per aire, frens ABS controlats per IMU i un xassís robust. Una petita moto amb un gran cor, construïda per aportar la diversió a la teva conducció. Una moto única en el seu estil i caràcter, que destaca pel seu disseny cridaner i la seva facilitat de maneig. Això és la Monkey.
El nou motor de 125cc refrigerat per aire i compatible amb la EURO5 de la Monkey està ajustat per oferir un rendiment agradable i flexible a tota la ciutat. També és econòmica, gràcies a les tecnologies de baixa fricció i la injecció de combustible PGM-FI. La caixa de canvis de cinc velocitats es gestiona mitjançant embragatge, igual que una moto gran i l'engranatge addicional fa que les curses més llargues siguin encara més agradables.
Qui sap fins a on et portarà la Monkey. Per si de cas, l'hem feta resistents. El marc d'acer backbone proporciona força i estabilitat, juntament amb el basculant de la secció ovalada. Les forquilles davanteres invertides (USD) presenten un acabat Alumite premium i es combinen amb amortidors posteriors dobles, ara amb molles de 2 etapes per major comoditat, així com un recorregut per eix de 104 mm. Els gruixuts pneumàtics amb patró de tacs de 12 polzades estan fets per a un trajecte suau i el seient està fabricat amb poliuretà afelpat de alta densitat.
L'estil de la Monkey del segle XXI, amb guarda-roda posterior i davanter elevats en acer cromat, a més de l'escut d'escapada i els manillars alts estampats, recorda a l'original. Per donar-li el toc modern perfecte, hem introduït tres noves opcions de color per personalitzar el viatge.
Per assegurar-nos que la Monkey destaca entre la multitud, compta amb il·luminació LED completa, inclús en els intermitents. I la clau inclou un sistema de "búsqueda" que fa que les llums parpalleixen en prémer el botó, per la qual cosa mai perdre la teva Monkey en un aparcament.
L'aparença és retro, però el panell d'instruments circular és completament LCD i inclou un velocímetre (que parpalleja fins que s'activa l'encès), un odòmetre amb dos comptakilòmetres i un indicador de nivell de combustible de sis segmentos.
La Monkey no només és funky, també és intel·ligent. L'ABS monocanal està controlat per una unitat de mesura inercial (IMU) perquè la part posterior de la moto no s'alci en frenades fortes. Un disc davanter de 220 mm i posterior de 190 mm proporciona la potència de frenada.
Diámetro x carrera (mm) | 50.0mm x 63.1mm |
Sistema alimentación combustible | Sistema de inyección programada de gasolina (PGM-FI) |
Relación de compresión | 10.0:1 |
Cilindrada (cm³) | 124 cc |
Tipo de motor | 4 tiempos, 2 válvulas SOCH, refrigerado por aire |
Potencia máxima | 6.9kW (9,4 CV) @6.750rpm |
Par máximo | 11Nm @5.500rpm |
Arranque | Eléctrico |
Capacidad de aceite (Litros) | 1,1L |
Sistema frenado delantero | 1 disco 220mm de accionamiento hidráulico y ABS con IMU |
Sistema frenado trasero | 1 disco 190mm de accionamiento hidráulico |
Sistema ABS | FR 1ch |
Suspensión delantera | Horquilla USD, 100mm de recorrido |
Suspensión trasera | Doble amortiguador, 102mm de recorrido |
Neumático delantero | 120/80-12M/C 65J |
Neumático trasero | 130/80-12M/C 69J |
Rueda delantera | Llanta de aluminio de 10 radios |
Rueda trasera | Llanta de aluminio de 10 radios |
Capacidad de la batería (VAh) | 12V / 3.5AH |
Ángulo de lanzamiento | 25º |
Dimensiones (LxAnxAl) | 1.710 x 755 x 1.030mm |
Tipo de bastidor | Chasis de acero |
Capacidad de combustible | 5,6L |
Consumo de gasolina | 1.5L/100km |
Distancia libre al suelo | 175mm |
Altura del asiento | 755mm |
Avance | 82mm |
Distancia entre ejes | 1.145mm |
Peso en orden de marcha | 104kg |
Embrague | Multidisco en baño de aceite |
Transmisión final | Cadena |
Caja de cambios | 5 velocidades |
Tipo de transmisión | Manual |
Faro delantero | LED |
Panel de instrumentos | LCD |
Piloto trasero | LED |