
Dissenyada pel teu estil de vida
Dissenyada pel teu estil de vida
La NC750X és completament versàtil. Tant circulant per carrers concorreguts de la ciutat, com canviant de carril a l'autopista o tracant corbes al camp, és còmoda per a qualsevol viatge. El xassís tubular d'acer tipus diamant és lleuger. La pantalla aporta una millor protecció contra el vent en els viatges més llargs.
Condueix amb intel·ligència on vulguis anar; la NC750X està dissenyada per ajudar-te a conquerir els teus trajectes diaris. Hi ha un espai d'emmagatzematge addicional, on estaria el dipòsit de combustible, una de les característiques que realment permet a la NC750X destacar de la resta de les motocicletes estàndard. L'àrea d'emmagatzematge és de 23L gràcies a la seva forma i té capacitat suficient per guardar un casc integral.
La alta qualitat de fabricació, l'estil durador, la comoditat i la versatilitat fan que aquesta motocicleta sigui perfecta per al dia a dia, així com per divertir-te durant el cap de setmana.
L'accelerador electrònic afegix el benefici dels modes de conducció predefinits, STANDARD, ESPORTIU i PLUJA, per alterar la potència del motor i el caràcter de l'aturament motor (així com el nivell d'intervenció del HSTC) per adaptar-se a les condicions de conducció.
La forquilla frontal de vàlvula de doble flexió Showa (SDBV) de 41mm proporciona una amortiguació suau, gran o petita, gràcies a una compressió i una força d'amortiguació optimitzades; l'amortidor monobloc posterior Pro-Link compta amb ajust de precàrrega.
L'àrea del dipòsit ofereix molt d'espai, suficient per a un casc de doble propòsit. Això reafirma la NC750X com la motocicleta versàtil perfecta, tan pràctica com plena de caràcter, per a aquelles aventures de cap de setmana.
El carènat frontal de disseny estilitzat ofereix protecció contra el vent a la part superior de la carroceria, gràcies al seu cupulí remodelat. El far LED redissenyat compta amb una llum de conducció diürna única i es combina amb un nou pilot posterior i intermitents LED.
Amb 800mm, la posició de conducció és més còmoda, erguida i relaxada, amb una gran visibilitat.
La caixa de canvis manual es gestiona a través d'un embragatge antirebot, un 20% més lleuger en la palanca, i gestiona la roda posterior en reduccions ràpides i frenades brusques. Per a una acceleració més ràpida a la ciutat, tant en la versió manual com en la DCT, les marxes 1-3 utilitzen relacions més curtes, mentre que les marxes 4-6 aprofiten les relacions més altes. En una conducció relaxada a l'autopista: a 60 km/h el motor gira a només 2.500 rpm.
Diàmetre x carrera (mm) | 77mm x 80mm |
Sistema d'alimentació de combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 10.7:1 |
Cilindrada (cm³) | 745cc |
Tipus de motor | 4 temps, bicilíndric paral·lel, SOHC, 8 vàlvules, refrigeració líquida |
Sistema d'encesa | Digital transistoritzat amb control informatitzat i avanç electrònic |
Potència màxima | 43,1kW (59 CV) @6.750rpm; 35kW (47CV) @6.000rpm |
Par màxim | 69Nm/4.750rpm (65/4.000rpm) |
Arrencada | Elèctrica |
Emissions de CO₂ (g/km) | 82g/km |
Capacitat d'oli (Litres) | 4,0L |
Sistema de frenada frontal | 1 disc lobulat Ø 320mm, pinça de 2 pistons d'accionament hidràulic i pastilles de metall sinteritzat |
Sistema de frenada posterior | 1 disc lobulat Ø 240mm, pinça de pistó simple d'accionament hidràulic, ABS |
Suspensió frontal | Forquilla telescòpica Ø 41mm, 120 mm de recorregut |
Suspensió posterior | Amortidor Monoshock accionat per bielles Pro-Link, basculant d'acer amb 120mm de recorregut |
Dimensions pneumàtic frontal | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Dimensions pneumàtic posterior | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Roda frontal | Llanta multiradial d'alumini |
Roda posterior | Llanta multiradial d'alumini |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V/11AH |
Angle de llançament | 27º |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 2.210mm x 846mm x 1.330mm |
Tipus de xassís | Diamant d'acer |
Capacitat de combustible | 14,1L |
Consum de gasolina | 3,5L/100km |
Distància lliure al sòl (mm) | 145mm |
Alçada del seient (mm) | 800mm |
Avanç (mm) | 110mm |
Distància entre eixos (mm) | MT: 1.525mm DCT: 1.535mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | MT: 214kg DCT: 224kg |
Embragatge | MT: Multidisc en bany d'oli DCT: Multidisc en bany d'oli de doble embragatge |
Transmissió final | Cadena |
Tipus de transmissió | MT: 6 velocitats amb canvi manual DCT: 6 velocitats amb transmissió de doble embragatge |
Far davanter | LED |
Quadre d'instruments | Velocímetre digital, taquímetre de gràfic de barres digital. Es poden seleccionar i visualitzar diferents funcions. Es pot accionar amb l'interruptor del manillar |
Pilot posterior | LED |
Seguretat | HISS |