
El temps està de la teva part
El temps està de la teva part
La PCX125 està dissenyada per arribar on vols estar a la ciutat i fer-ho amb . El seu impressionant 'aspecte sempre ha captat l'atenció, i ara més que mai, però, la carrosseria amaga detalls que fan que la vida sigui molt més fàcil.
No necessites esperar un taxi ni arribar tard pels retards del transport públic: amb la PCX125, només has de prémer el botó d'arrencada. El xassís compacte i àgil et permetrà evadir-te del tràfic urbà amb facilitat i arribar a tot arreu a temps i amb estil.
L'estil intel·ligentment actualitzat presenta línies futuristes, mentre que el mida ampla dels neumàtics, la suspensió posterior de llarg recorregut, l'ABS i el control de par seleccionable de Honda garanteixen la conducció d'una forma sua i segura.
En entorns urbans amb molt trànsit és fonamental veure amb ésser vist, de dia i de nit. La il·luminació LED completa i de alta qualitat fa que la PCX125 destaco entre la multitud amb una llum de circulació diürna nítida.
La HSTC controla i gestiona l'agafada del pneumàtic posterior en tot moment, el que et proporcionar la màxima confiança per conduir en condicions de pluja i et permet saber quan està funcionant de forma activa. I, si ho desitges, pots desactivar la HSTC.
El nou disseny panoràmic de la consola central presenta tota la informació de forma precisa i concisa. Una pantalla LCD central mostra la velocitat, mentre la resta de la informació disponible inclou odòmetre, comptakilòmetres parcial, indicador de combustible, consum mitjà de combustible i pilot de parada al ralenti.
Les dues rodes mostren un disseny nou i elegant que complementa la carrosseria. Les mides dels pneumàtics també són més grans, 110/70-14 davant i 130/70-13 darrere, per millorar l'agafada en carretera i la qualitat de la conducció, sense importar l'àrea urbana a la que vagis.
El nou xassís d'acer dúplex s'ha dissenyat per oferir la resistència necessària per als rigors de la vida urbana, sense perdre la maniobrabilitat de la ciutat en la que sempre ha sigut famoso la PCX125. També hem afegit amortidors posteriors de recorregut més llarg, amb muelles més pesats, per millorar la comoditat.
El volum total sota el seient és de 30, 4L, perfecte per guardar un casc integral i moltes més coses. També trobaràs un connector USB tipus C a la guantera per poder carregar el telèfon mòbil mentre condueixes.
Diàmetre x cursa (mm) | 53,5 x 55,5mm |
Sistema alimentació combustible | Sistema d'injecció programada de gasolina (PGM-FI) |
Relació de compressió | 11,5:1 |
Cilindrada (cm3) | 125cc |
Tipus de motor | 4 temps, monocilíndric, esP+SOHC, 4 vàlvules, refrigeració per aigua. |
Potència màxima | 9,2kW (12,5CV) @8.750rpm |
Par màxim | 11,8Nm / 6.500rpm |
Arrencada | Elèctrica |
Emissions de CO2 (g/km de CO2) | 49g/km |
Capacitat d'oli (Litres) | 0,9L |
Sistema frenatge davanter | 1 disc Ø 220mm amb pinça de 2 pistons i accionament hidràulic / ABS |
Sistema frenatge Darrere | Tambe Ø 130mm accionat per llauna simple |
Suspensió davantera | Forquilla telescòpica Ø 31mm, 89mm de recorregut de l'eix |
Suspensió posterior | Motor basculant d'alumini de doble amortidor, 95mm de recorregut |
Dimensions pneumàtic davanter | 110/70-14M/C 50P |
Dimensions pneumàtic darrere | 130/70-13M/C (63P) |
Roda davantera | 14M/C x MT2.75, fosa d'alumini, de 5 radis. |
Roda Darrere | 13M/C x MT3.50, fosa d'alumini, de 5 radis. |
Capacitat de la bateria (VAh) | 12V/7AH (10H) |
Angle de llançament | 27° |
Dimensions (LxAnxAl) (mm) | 1.935 x 740 x 1.105mm |
Tipus de bastidor | Acer tubular dúplex |
Capacitat de combustible | 8,1L |
Consum de Gasolina (Litres) | 2,1L/100km (sense Idling Stop) |
Distància lliure al terra (mm) | 135mm |
Alçada de la cadira (mm) | 764mm |
Avanç (mm) | 80mm |
Distància entre eixos (mm) | 1.315mm |
Pes en ordre de marxa (kg) | 130kg |
Embragatge | Centrífug automàtic de tipus sec |
Transmissió final | V-Corretja |
Tipus de Transmissió | V-Màtic |
Fars davanter | LED |
Panel d'instruments | LCD |
Pilot darrere | LED |
Presa USB | Sí |
Seguretat | Immobilitzador |